تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1396 - 7:01
کد خبر : 14276

افزایش ۲۰ درصدی مبلغان اعزامی اوقاف لرستان به پیاده‌روی اربعین

افزایش ۲۰ درصدی مبلغان اعزامی اوقاف لرستان به پیاده‌روی اربعین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان شامگاه شنبه، ۱۵ مهرماه در جلسه ستاد اربعین حسینی که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، گفت: امسال دو پیشنهاد در راستای برپایی موکب در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان شامگاه شنبه، ۱۵ مهرماه در جلسه ستاد اربعین حسینی که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، گفت: امسال دو پیشنهاد در راستای برپایی موکب در مهران و کربلا به اوقاف استان داده ‌شده و روزانه تهیه سه هزار صبحانه، ناهار و شام بر عهده اوقاف است.
وی با بیان این‌که پنج ‌تن برنج، سه تن گوشت و یک‌تن روغن توسط اوقاف تهیه می‌شود، افزود: سال گذشته بالای ۲۰۰ میلیون تومان از ظرفیت خیران استان استفاده شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان عنوان کرد: سال گذشته بیش‌از ۱۰۰ مبلغ اعزام شد که روحانیون در بین مسیر و مواکب حضور داشتند و امسال نیز بنا است روحانیون اعزامی را ۲۰ درصد افزایش دهیم و اقامه نماز جماعت در تمام اماکن انجام می‌شود.
توزیع بسته‌های فرهنگی توسط تبلیغات اسلامی لرستان
حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان نیز در این جلسه گفت: سال گذشته در شهرهای مختلف هیئات مذهبی موکب‌هایی را برپا و کار خدمت‌رسانی به زائران اربعین را انجام دادند.
وی افزود: امسال نیز کمیته فرهنگی انجام‌ شده که در بحث اعزام روحانی و بسته‌های فرهنگی بتوانیم به زائران اربعین خدمات ارائه دهیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد