تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 21:47
کد خبر : 142699

تخصیص آب دریا برای صنعت و کشاورزی سیستان وبلوچستان منعی ندارد

تخصیص آب دریا برای صنعت و کشاورزی سیستان وبلوچستان منعی ندارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری در استان در جهت رفع مشکلات تولید فعالیت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری در استان در جهت رفع مشکلات تولید فعالیت کنند.

وی افزود: نخبگان و دانشگاه‌ها می‌توانند در حوزه تسهیل و رفع موانع تولید تأثیرگذار باشند.

استاندار سیستان وبلوچستان بیان کرد: توسعه واحدهای صنفی تولیدی در استان به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان کمک بسزایی خواهد کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت :۲۰ واحد صنعتی و معدنی در هفت ماهه امسال از طریق مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید فعال شد.

داوود شهرکی افزود: با احیای این واحدهای تولیدی برای ۲۷۸ نفر در سیستان و بلوچستان شغل ایجاد شده است.

وی بیان کرد: ۱۴ واحد صنعتی و معدنی از طریق مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات اعطا، شده است.

سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با تسهیلات اعطا، شده به واحدهای تولیدی در این بازه‌ی زمانی اشتغال یک هزار و ۹۷۷ نفر تثبیت شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد