تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 13:37
کد خبر : 142594

سردار موحد فرمانده جدید سپاه قم شد

سردار موحد فرمانده جدید سپاه قم شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قم، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم خون شهدا را پشتوانه قدرتمند فرماندهان و سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در نبرد و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قم، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم خون شهدا را پشتوانه قدرتمند فرماندهان و سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در نبرد و جنگ با دشمنان بوده ایم و دشمنان ما به خوبی فهمیده اند در جنگ سخت حریف فرزندان انقلاب نمی شوند.

سردار فدوی با اشاره به تغییر و گسترش ابعاد جنگ با دشمنان گفت: حضور سپاه در این نوع جنگ ها تبلور بیشتری خواهد داشت و باید با حضور جهادی خود و همراهی با مردم طعم پیروزی را به مردم بچشانیم.

وی در ادامه به انتصاب آقای شاهچراغی به عنوان استاندار قم اشاره کرد و گفت: در همه دولت‌ها کمک های سپاه جاری و ساری بوده و بالاترین کمک ها و پشتیبانی ها از دولت ها صورت گرفته است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پاسدارانی که به مقام استانداری منصوب شده اند حکم ماموریت از سپاه دریافت کرده اند و  با پایان یافتن ماموریت شان به سپاه برخواهند گشت.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه نیز در این مراسم  به وظیفه خطیر مسئولان در خدمت‌رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: دوران دفاع مقدس دوران جهاد اصغر بود و اخذ مسئولیت ها دوران جهاد اکبر است.

آیت الله سعیدی گفت: مسئولان باید قدردان موقعیت خود باشند و با همت و عزم جهادی در راستای خدمت به مردم و اعتلای نظام و انقلاب اسلامی حرکت کنند.

فرمانده جدید سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) نیز در این مراسم مأموریت اساسی خود را خدمت به مردم و حفاظت از دستاوردهای نظام اسلامی عنوان کرد و گفت لباس سبز پاسداری، لباس خدمت به نظام و انقلاب اسلامی،رهبری و مردم است.

سردار موحد تقوا و توکل کلید حل مشکلات دانست و گفت: سپاه پاسداران همواره با اقتدا به امامین انقلاب اسلامی مقابل زر و زور و استکبار جهانی ایستاده است و در حل و رفع مشکلات همواره پیشتاز و پیشقدم بوده است .

آقای شاهچراغی فرمانده پیشین سپاه علی بن ابیطالب(ع) نیز به برخی اقدامات صورت گرفته در ۳ سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این سال‌ها نهضت خدمات‌رسانی به مردم در حوادث طبیعی و غیرطبیعی شروع شد و سپاه استان و تمام توان برای خدمت به میدان آمد.

وی کمک به سیل زدگان لرستان ، زلزله زدگان سی سخت و مقابله و مبارزه با کرونا را چند نمونه از خدمات‌رسانی های سپاه به مردم عنوان کرد و گفت سپاه در عرصه جنگ رسانه‌ای و در بخش فرهنگی و اجتماعی نیز مقابله با دشمنان پرداخته و در ادامه نیز باید با توان جدیدترین در این عرصه عمل کند.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد