تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 - 14:53
کد خبر : 14234

معلمان اصلاح پوشش دانش‌آموزان را با جدیت بیشتری پیگیری کنند

معلمان اصلاح پوشش دانش‌آموزان را با جدیت بیشتری پیگیری کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرمسار، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علیرضا آرامی ظهر امروز در گردهمایی امربه‌معروف و نهی از منکر فرهنگیان و معلمان دوره اول و دوم متوسطه مدارس دخترانه شهرستان گرمسار اظهار داشت: امربه‌معروف و نهی از منکر دو فریضه واجب

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرمسار، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علیرضا آرامی ظهر امروز در گردهمایی امربه‌معروف و نهی از منکر فرهنگیان و معلمان دوره اول و دوم متوسطه مدارس دخترانه شهرستان گرمسار اظهار داشت: امربه‌معروف و نهی از منکر دو فریضه واجب فراموش‌شده در جامعه اسلامی است و باید نسبت به احیای این مهم در اقشار مختلف مردمی اقدامی عملیاتی انجام دهیم.

وی معلمان و فرهنگیان را بهترین ظرفیت برای ارتباط مردمی دانست و افزود: نفوذ و اثرگذاری جامعه فرهنگیان در نوجوانان و آحاد مردم بسیار بالا است و باید از این فرصت مطلوب در راستای تحقق اهداف عالی نظام در حوزه امربه‌معروف و نهی از منکر بهره‌گیری کرد.

امام‌جمعه گرمسار با بیان اینکه مدیران و معلمان مدارس در طول سال تحصیلی بیشترین وقت را به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم بادانش آموزان می‌گذرانند تأکید کرد: احیای امربه‌معروف و نهی از منکر در دستور کار مدیران و معلمان مدارس قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه بدحجابی در برخی مدارس دخترانه مهم‌ترین معضل فرهنگی به شمار می‌رود یادآور شد: اصلاح پوشش دانش‌آموزان و ترویج عفاف و حجاب را در مدارس با جدیت بیشتری پیگیری کنید چراکه ساختار درونی و خلق‌وخوی این نوجوانان در حال شکل‌گیری است و اکنون می‌توان تغییرات لازم را در آنان ایجاد کرد.

علی زمانی رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان گرمسار نیز در این مراسم اظهار داشت: طرح‌های فرهنگی مانند یادآوران در مدارس شهرستان گرمسار اجرا می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح‌ها را تقویت دانش آموزان برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن عنوان کرد و افزود: ایده‌های جدید فرهنگی برای ارتقا سطح آموزش‌وپرورش شهرستان گرمسار تدوین و طراحی می‌شود. پرورش دانش آموزان در محیط‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ‌های اسلام ناب محمدی در دستور کار است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد