تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 10:06
کد خبر : 142064

مرگ ۴۵ تا ۶۰ نفر در تصادفات هر روز کشور

مرگ ۴۵ تا ۶۰ نفر در تصادفات هر روز کشور

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در نشست خبری که امروز دوشنبه هفدهم آبان ماه سال جاری برگزار شد، اظهار کرد: بحث تسهیل در عبور و مرور از وظایف پلیس راهنمایی و رانندگی

مرگ ۴۵ تا ۶۰ نفر در تصادفات هر روز کشور / اگر دولت همکاری کند شرایط ما در تصادفات بهتر از اروپا خواهد شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در نشست خبری که امروز دوشنبه هفدهم آبان ماه سال جاری برگزار شد، اظهار کرد: بحث تسهیل در عبور و مرور از وظایف پلیس راهنمایی و رانندگی است.

وی تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی در قالب ۶ هرار و ۲۰۰ تیم وظایف مربوط به خود را انجام می‌دهد و در این بین ۴ هزار و ۵۰۰ دوربین در حوزه ثبت تخلف هم به پلیس کمک می‌کنند.

سردار هادیانفر اضافه کرد: یکی از مسائل جدی ما موضوع تصادفات مختلف روزانه در کشور است و امیدوارم همه دستگاه‌های مربوطه وظایف خود را در کنار پلیس راهنمایی و رانندگی انجام بدهند.

وی تاکید کرد: روزانه ۴۵ تا ۶۰ نفر در تصادفات مختلف در کشور جان خود را از دست می‌دهند و فوت می‌کنند و در این میان بین ۱۵ تا ۲۰ نفر مجروح شده و یا دچار معلولیت می‌شوند.

خبر تکمیل می‌شود…

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد