تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 - 17:47
کد خبر : 140993

۱۳۳۱ هکتار از اراضی خراسان رضوی رفع تداخل شد

۱۳۳۱ هکتار از اراضی خراسان رضوی رفع تداخل شد

محمد رضا قوسیان مقدم در جلسه کمسیون رفع تداخلات امور اراضی خراسان رضوی اظهار کرد: در مهر ماه سال جاری تعداد هشت پرونده با مساحت  ۱۰ هزار و ۵۱۶  هکتار در کمیسیون رفع تداخلات امور اراضی خراسان رضوی بررسی شد.   وی افزود: این پرونده‌ها مربوط به شهرستان‌های جوین، جغتای، زاوه، فیروزه و خوشاب است. مدیر

محمد رضا قوسیان مقدم در جلسه کمسیون رفع تداخلات امور اراضی خراسان رضوی اظهار کرد: در مهر ماه سال جاری تعداد هشت پرونده با مساحت  ۱۰ هزار و ۵۱۶  هکتار در کمیسیون رفع تداخلات امور اراضی خراسان رضوی بررسی شد. 

 وی افزود: این پرونده‌ها مربوط به شهرستان‌های جوین، جغتای، زاوه، فیروزه و خوشاب است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با بیان اینکه رفع تداخلات اراضی ملی، دولتی و مستثنیات کشاورزان یکی از بزرگترین اقدامات دولت است که از پنج سال گذشته با جدیت در حال پیگیری است، بیان کرد: هدف اصلی از طرح رفع تداخلات برطرف سازی موانع تولید در بخش کشاورزی و سنددار کردن اراضی و در عین حال حفظ و حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی است.

قوسیان مقدم به اختلافات ملکی بین کشاورزان و دولت در زمینه تداخلات اراضی ناشی از قوانین ضعیف و موازی کاری‌ها در سال‌های گذشته نیز اشاره کرد و افزود: با تصویب ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید و تدوین و ابلاغ آئین‌نامه و دستورالعمل‌های لازم نیازی به مراجعه افراد و کشاورزان به دستگاه قضائی نیست.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی خراسان رضوی وی ادامه داد: فعالیت اجرایی کمیسیون رفع تداخلات اراضی ناشی از اجرای مقررات موازی در اجرای ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید و همچنین مواد مصوب قانون برنامه ششم توسعه از سال ۹۴ در وزارت جهاد کشاورزی آغاز شده است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد