تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 - 10:23
کد خبر : 140868

اختصاص ارز دولتی برای واردات تجهیزات خطوط تولید هپکو

اختصاص ارز دولتی برای واردات تجهیزات خطوط تولید هپکو

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، علی اکبر کریمی، نماینده مردم اراک در مجلس از اختصاص ارز دولتی برای واردات تجهیزات خطوط تولید و قطعات ماشین آلات شرکت هپکو و با هدف تحقق جهش تولید در این شرکت، خبر داد. کریمی گفت:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، علی اکبر کریمی، نماینده مردم اراک در مجلس از اختصاص ارز دولتی برای واردات تجهیزات خطوط تولید و قطعات ماشین آلات شرکت هپکو و با هدف تحقق جهش تولید در این شرکت، خبر داد.

کریمی گفت: در آخرین نشست چند روز گذشته با وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونت برنامه ریزی این وزارتخانه و مدیرعامل شرکت هپکو، مقرر شد از واردات ماشین آلات که از سوی شرکت هپکو ساخته می‌شود، جلوگیری و حمایت‌های لازم از این واحد تولیدی بزرگ صورت گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به انعقاد قراردادها، حمایت‌ها و تسهیلاتی که این واحد تولیدی اختصاص داده می‌شود، امید است در ماه‌های آتی شاهد افزایش رونق تولید در شرکت هپکو باشیم.

وی اظهار کرد: در آینده‌ای نزدیک، وزیر صنعت معدن و تجارت به استان سفر می‌کند و در نشستی مسائل و مشکلات واحد‌های صنعتی اراک بررسی و تدابیر لازم در راستای رفع مشکلات از سوی مسئولان امر اندیشیده می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد