تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 18:32
کد خبر : 140786

لزوم اجرای دستورات ستاد امر به معروف خراسان شمالی توسط دستگاه‌ها

لزوم اجرای دستورات ستاد امر به معروف خراسان شمالی توسط دستگاه‌ها

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، علی بیگ زاده ظهر دو شنبه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: با کارمندان دستگاه‌های اجرایی که توجهی به موضوع تکریم ارباب رجوع

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، علی بیگ زاده ظهر دو شنبه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: با کارمندان دستگاه‌های اجرایی که توجهی به موضوع تکریم ارباب رجوع ندارند برخورد خواهیم کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی ادامه داد: فلسفه وجودی کارکنان دستگاه‌های اجرایی خدمت به مردم و راه اندازی کار مردم است.

وی افزود: رعایت حقوق ارباب رجوع جزو برنامه‌های تحول در نظام اداری کشور است و مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص اجرای آن در حوزه کاری خود اهتمام جدی داشته باشند.

بیگ زاده گفت: در استان ارکان حکومت و نظام پای کار بوده و تمامی شوراهای سیاست گذاری و دستگاه‌های استان موظف به اجرای خواسته‌های شورای امر به معروف و نهی از منکر هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی همچنین گفت: بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی اقامه نماز، برپایی نماز اول وقت در ادارات و حضور مدیران باید جدی گرفته شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد