تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1400 - 18:21
کد خبر : 140105

سپاه عاشورا به ۲۲۰ روستای محروم خدمات ارائه داد

سپاه عاشورا به ۲۲۰ روستای محروم خدمات ارائه داد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار عابدین خرّم عصر امروز پنج شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه عاشورا گفت: شخصیت ما، هویت ما و شاکله وجودی ما در این نهاد مقدس سپاه شکل گرفته است. وی افزود: در ایران اسلامی، امامین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار عابدین خرّم عصر امروز پنج شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه عاشورا گفت: شخصیت ما، هویت ما و شاکله وجودی ما در این نهاد مقدس سپاه شکل گرفته است.

وی افزود: در ایران اسلامی، امامین انقلاب شبکه بسیج و سپاه را گسترده کردند و خدا را شکر می‌کنیم که این شاکله در اسلام می‌درخشد. اگر ما امروز به مردم خدمت کنیم، عبادت است و خدمت به مردم نیز افتخار بزرگی محسوب می‌شود.

خرم با اشاره به اینکه من در این چهارسال هرچه در توانم بود را انجام دادم، ادامه داد: هرچند من توانم کم بود و از خدا می‌خواهیم ما را ثابت قدم نگه دارد.

فرمانده سابق سپاه عاشورا افزود: ما در این چهار سال ۲۲۰ روستای محروم را از منظر آب، برق، گاز، جاده و فضای ورزشی تأمین کردیم.

وی افزود: در دوره کرونا بسیجیان و خانواده‌های شهدا، محرومین و مستضعفین را تنها نگذاشتند و یار و یاور مردم بودند. تلاش خواهیم کرد با همدلی و وحدت با مسئولین هرچه در توان داریم را انجام دهیم.

استاندار جدید آذربایجان شرقی گفت: ما شعار دادن را بلد نیستیم اما با شعار انقلابی، عمل جهادی و مدیریت انقلابی، مسئولیت خود را به پایان خواهیم رساند.

خدمت به مردم اولویت سپاه عاشورا

فرمانده جدید سپاه عاشورا نیز در این مراسم افزود: سردار سلامی، ما تمام دستورات شما را در دستور کار خود قرار می‌دهیم تا به مردم خدمت کنیم.

سردار اصغر عباسقلیزاده افزود: از تمام حاضرین، خانواده شهدا، جانبازان و عزیزانی که در اینجا حضور یافتند، تشکر می‌کنم. خدمت به مردم اولویت سپاه عاشورا است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد