تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 - 20:10
کد خبر : 139246

حضور اهالی موسیقی نواحی بر مزار شهید سلیمانی به روایت عکس

حضور اهالی موسیقی نواحی بر مزار شهید سلیمانی به روایت عکس

– اخبار فرهنگی – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی، این روزها در کرمان در حال برگزاری است. گروه‌های مختلفی از نقاط مختلف ایران به کرمان آمده‌اند تا طیِ چهار روز در باغ موزه وزیری به اجرای برنامه‌هایشان

– اخبار فرهنگی –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی، این روزها در کرمان در حال برگزاری است. گروه‌های مختلفی از نقاط مختلف ایران به کرمان آمده‌اند تا طیِ چهار روز در باغ موزه وزیری به اجرای برنامه‌هایشان بپردازند.

در دومین روز از این جشنواره، یعنی ۳۰ مهر ۱۴۰۰، تعدادی از هنرمندان موسیقی نواحی به همراه تعدادی از مسئولان استان کرمان بر مزار شهید سردار قاسم سلیمانی حاضر شدند تا با آرمان‌های این شهید بزرگوار و آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

پروین بهمنی لالایی خوان ایران دعوت حق را لبیک گفت

حضور هنرمندان موسیقی نواحی و عشقی که آنان به آرمان‌های شهیدان و انقلاب دارند، صحنه‌های جذابی را خلق کرد. برخی از هنرمندان در این مراسم تلاش کردند تا با آوازهای منطقه‌ی خودشان، ابراز احساسات کنند.

البته امکان حضورِ همه هنرمندان بر مزار شهید سلیمانی وجود نداشت؛ چرا که هنرمندان در روزهای مختلف به جشنواره اضافه می‌شوند و در روز دوم فقط گروه‌هایی در کرمان بودند که در شب اول و دوم اجرا داشتند.

در این مراسم علیزاده مدیرکل ارشاد استان کرمان و علی نیکنام انزابی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران، هنرمندان را همراهی کردند.

در ادامه می‌توانید عکس‌هایی از این مراسم را ببینید:

 

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد