تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 - 15:29
کد خبر : 139007

رفع مشکلات آبادان مطالبه ما در نماز جمعه هر هفته است

رفع مشکلات آبادان مطالبه ما در نماز جمعه هر هفته است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: امید است با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، شرایط بهتر و نماز جمعه در سراسر استان و کشور برگزار شود. امام جمعه آبادان، مسئولیت امام جمعه به‌خصوص در شهر آبادان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: امید است با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، شرایط بهتر و نماز جمعه در سراسر استان و کشور برگزار شود.

امام جمعه آبادان، مسئولیت امام جمعه به‌خصوص در شهر آبادان با محرومیت‌های شدید را مسئولیتی سنگین دانست و گفت: اولویت هر امام جمعه ساماندهی معضلات و مشکلات فرهنگی است؛ اولویت‌هایی همچون مساجد، برنامه‌های قرآنی، حوزه‌های علمیه و نظایر آن است.

خطیب جمعه آبادان با تأکید بر اینکه در کنار کارهای فرهنگی برای رفع مشکلات و یا به حداقل رساندن مشکلات در این شهر مطالبه خواهیم کرد، افزود: حق آبادان و آبادانی شرایط فعلی نیست چون وقتی فردی وارد می‌شود می‌بیند که هنوز محرومیت وجود دارد و کارهای زیربنایی و حتی ظاهری مربوط به خیابان‌ها و معابر باقی‌مانده است.

حجت‌الاسلام غبیشاوی به‌ضرورت اجرای اقدامات لازم از سوی ادارات و دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود که مسئولان ادارات با روحیه جهادی عمل کنند و ما برای رفع مشکلات آبادان مطالبه می‌کنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد