تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1400 - 11:04
کد خبر : 138524

زمین مناسب برای طرح جهش تولید مسکن در مازندران تهیه شده است

زمین مناسب برای طرح جهش تولید مسکن در مازندران تهیه شده است

سید محمد نظری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فرایند ثبت نام برای طرح جهش تولید مسکن از ظهر امروز آغاز می‌شود، افزود: قانون جهش تولید مسکن از ماه قبل ابلاغ شده است. وی از افراد واجد شرایط خواست تا برای ثبت نام در طرح جهش تولید مسکن اقدام کنند و افزود: شرایط

سید محمد نظری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فرایند ثبت نام برای طرح جهش تولید مسکن از ظهر امروز آغاز می‌شود، افزود: قانون جهش تولید مسکن از ماه قبل ابلاغ شده است.

وی از افراد واجد شرایط خواست تا برای ثبت نام در طرح جهش تولید مسکن اقدام کنند و افزود: شرایط ثبت نام در این طرح شبیه طرح اقدام ملی است.

وی پنج سال سکونت در شهر محل تقاضا، سرپرست خانوار بودن، عدم استفاده از وام دولتی و یارانه‌ای مسکن را از جمله شروط ثبت نام بیان کرد و گفت: ثبت نام طرح جهش تولید مسکن یک ماه ادامه دارد.

نظری یادآور شد: امیدواریم افرادی که واجد شرایط هستند برای ثبت نام اقدام کنند ودر تمامی شهرهای استان زمین مناسب برای ساخت مسکن تهیه شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مهر، بیش ۷۰ هزار مازنی در طرح مسکن مهر، بیش از شش هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده بودند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد