تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1396 - 9:26
کد خبر : 13837

نماز ظهر عاشورا در اراک اقامه شد

نماز ظهر عاشورا در اراک اقامه شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، طیف بزرگی از عزاداران حسینی همزمان با طنین ملکوتی اذان ظهر در خیابان ها و مصلی بیت المقدس شهر اراک در صفوف به هم فشرده نماز ایستادند.نمازگزاران عاشورایی در اراک به یاد پیشوای سوم شیعیان و یاران با وفایش

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، طیف بزرگی از عزاداران حسینی همزمان با طنین ملکوتی اذان ظهر در خیابان ها و مصلی بیت المقدس شهر اراک در صفوف به هم فشرده نماز ایستادند.
نمازگزاران عاشورایی در اراک به یاد پیشوای سوم شیعیان و یاران با وفایش اقامه نماز کردند و میثاقشان در این صفوف روحانی تعهد بر به جای آوردن نماز اول وقت و پاسداشت امر به معروف و نهی از منکر بود.
مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، پس از اقامه نمازظهر عاشورا نوحه ای در رثای شهادت مظلومانه امام حسین (ع) قرائت کردند و عزاداران در سوگ شهادت مظلومانه امام سوم خود اشک ماتم ریختند.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگاران ایرنا نظیر این آیین معنوی و پرشور در شهرستان های آشتیان، تفرش، فراهان، کمیجان، شازند، خنداب، خمین، محلات، دلیجان، ساوه و زرندیه نیز برگزار شد.
۶۰۱۳/۱۹۵۵خبرنگار:مهدی عظیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد