تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 - 12:40
کد خبر : 136821

تریبون نماز جمعه در اختیار دانشجویان برای بیان درد مستضعفان است

تریبون نماز جمعه در اختیار دانشجویان برای بیان درد مستضعفان است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی در دیدار با دانشجویان بسیجی که این دیدار ظهر امروز در دفتر امام جمعه خوی برگزار شد، اظهار داشت: هر کجا قشر جوان به مسائل ورود کرده نتیجه کارها موفقیت‌آمیز بوده است.  وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی در دیدار با دانشجویان بسیجی که این دیدار ظهر امروز در دفتر امام جمعه خوی برگزار شد، اظهار داشت: هر کجا قشر جوان به مسائل ورود کرده نتیجه کارها موفقیت‌آمیز بوده است.

 وی ضمن اعلام آمادگی برای در اختیار گذاشتن تریبون نماز جمعه برای  قشر دانشجو، تصریح کرد: تریبون نماز جمعه ظرفیت استماع و مطالبه مستضعفان جامعه و مأمنی برای حل مشکلات جامعه است.

امام جمعه خوی ادامه داد:  دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی از ظرفیت تریبون نماز جمعه استفاده کنند و صدای دردمندان جامعه را با آن مطالبه‌گری‌هایی که دارند به گوش مسئولان برسانند و مرتفع شدن آن را خواستار باشند و این یعنی دمیدن روحی تازه به نماز جمعه که توسط دانشجویان انقلابی صورت می‌گیرد.

قاسم‌خانی خاطرنشان کرد: جوان مومن انقلابی قبل از اینکه مطالبه‌گر فرد دیگری باشد ابتدا باید از خود مطالبه کند و امروزه کلید حل مشکلات در گرو انجام صحیح مسئولیت‌های فردی است.

وی در پایان با بیان اینکه مطالبه گری باید صحیح باشد، افزود: در مطالبه‌گری باید موضعی بگیریم که پیش‌برنده حرکت انقلاب باشد و گاهی لازم است تا پای جان ایستاد؛ اما جاهایی می‌توان آسانتر امور را پیش برد و حفظ آبروی مومن ضروری است و امروز نباید با اسم مطالبه‌گری آبروی دیگران را ببریم.

انتهای پیام/

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد