تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1400 - 23:25
کد خبر : 136727

هشدار فرمانده انتظامی خراسان شمالی نسبت به نادیده گرفتن آموزش های رانندگی

هشدار فرمانده انتظامی خراسان شمالی نسبت به نادیده گرفتن آموزش های رانندگی

سردار سعید مطهری زاده در همایش تجلیل از همیاران پلیس که ظهر امروز برگزار شد، با اشاره به اینکه بخش بسیاری از حوادث رانندگی مربوط به عدم توجه به فرهنگ ترافیک است، اظهار کرد: فرهنگ سازی ترافیکی باید به عنوان یک اولویت در سرلوحه کار تمام دستگاه های درگیر در حوزه ترافیک قرار گیرد. وی

سردار سعید مطهری زاده در همایش تجلیل از همیاران پلیس که ظهر امروز برگزار شد، با اشاره به اینکه بخش بسیاری از حوادث رانندگی مربوط به عدم توجه به فرهنگ ترافیک است، اظهار کرد: فرهنگ سازی ترافیکی باید به عنوان یک اولویت در سرلوحه کار تمام دستگاه های درگیر در حوزه ترافیک قرار گیرد.

وی گفت: خدماتی که امروز پلیس در جهت آمد و شد به مردم ارائه می دهد باید با مشارکت عمومی باشد که اگر این مشارکت وجود نداشته باشد قطعا ماموریت های پلیس به درستی پیش نخواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی به عنوان یک شاخصه مهم قلمداد می شود، افزود: امروزه مردم و جامعه، هر موضوعی که در ارتقاء کیفی زندگیشان تاثیر گذار باشد را به خوبی و با آغوش باز می پذیرند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی ادامه داد: امروزه در حوزه فرهنگ سازی تمام دستگاه ها خصوصا مراکز آموزشی، صدا و سیما، رسانه ها و از همه مهمتر خانواده، نقش بسیار زیادی دارند.

نقش مهم آموزشگاه های رانندگی

سردار مطهری زاده با تاکید بر اینکه بی توجهی به ارائه آموزش ها باعث می شود تا شاهد حوادث زیادی در حوزه ترافیک باشیم، تصریح کرد: نباید از نقش مهم آموزشگاه های رانندگی غافل شد، این مراکز به عنوان اولین و مهمترین مرکز در ارتقاء فرهنگ صحیح رانندگی هستند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: امروز تمام توان و تلاش پلیس این است که فضای مناسبی را در بحث خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به مردم عزیز فراهم نماید.

سردار مطهری زاده به حوزه مهندسی راه ها و جاده های استان اشاره کرد و گفت: مهندسی راه ها و جاده سهم بسزایی در حوزه ترافیک و کاهش تصادفات دارد که اگر به این حوزه توجه نشود قطعا حوادث روز به روز افزایش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه علائم هشدار دهنده، خط کشی ها و همچنین توجه به زیر ساخت جاده ها در کاهش حوادث ترافیکی بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: در این خصوص نیاز است تا تمام دستگاه ها خصوصا سازمان حمل و نقل و اداره راه با جدیت بیشتر و جهادی تر پای کار باشند تا شرایط بهتری برای خدمت رسانی به مردم فراهم شود.

سردار مطهری زاده در بخش پایانی سخنان خود همچنین با اشاره به شعار هفته ناجا با عنوان «پلیس هوشمند امنیت پایدار»  یاد آور شد: امروزه به شکر خدا و با استفاده از توان داخل، از ابزارهای الکترونیکی به صورت هوشمندانه در ماموریت ها و اقدامات پلیسی استفاده می شود که تداوم آن، ارتقاء رضایتمندی مردم را به دنبال دارد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد