تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1400 - 16:00
کد خبر : 135867

جابه جایی بیش از ۱۳۷هزار زائر در دو هفته

جابه جایی بیش از  ۱۳۷هزار زائر در دو هفته

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، در مراسم اربعین امسال۸۶ هزار و ۲۱۳ نفر از زائران با هواپیما به عراق سفر کردند و از این تعداد ۵۱ هزار و ۴۶۹ نفر به کشور بازگشتند. همچنین در عملیات پروازهای اربعین ۱۵ شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی از ۱۵ فرودگاه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، در مراسم اربعین امسال۸۶ هزار و ۲۱۳ نفر از زائران با هواپیما به عراق سفر کردند و از این تعداد ۵۱ هزار و ۴۶۹ نفر به کشور بازگشتند. همچنین در عملیات پروازهای اربعین ۱۵ شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی از ۱۵ فرودگاه کشور به مقاصد نجف و بغداد مشارکت داشتند و فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز به ترتیب پرترافیک‌ترین فرودگاه‌های کشور بودند.

سهم شرکت‌های هواپیمایی داخلی در انتقال زائران ۸۵ درصد بوده است.

گفتنی است؛ اعزام نمایندگان سازمان هواپیمایی کشوری و بازرسان وزارت راه و شهرسازی به فرودگاه نجف، گروه‌های نظارتی به دفاتر خدمات مسافرت هوایی، دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی و همچنین هماهنگی با ایرلاین‌های داخلی برای برقراری پروازهای فوق العاده و رایزنی‌های موثر برای حل مشکلات زائران در نجف از جمله اقدامات هماهنگ صورت گرفته توسط این سازمان و وزارت راه و شهرسازی در ایام اربعین بوده است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد