تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 - 15:20
کد خبر : 133537

مشکل تست کرونا برای زائران اربعین خراسان شمالی حل شد

مشکل تست کرونا برای زائران اربعین خراسان شمالی حل شد

دریافت ۳۶ MB به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، زائران اربعین خراسان شمالی طی هفته گذشته برای اخذ تست کرونا با مشکلات فراوانی مواجه بودند. برخی از داوطلبان حضور در عراق پس از مراجعه به تنها مرکز معرفی شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی،

دریافت ۳۶ MB

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، زائران اربعین خراسان شمالی طی هفته گذشته برای اخذ تست کرونا با مشکلات فراوانی مواجه بودند.

برخی از داوطلبان حضور در عراق پس از مراجعه به تنها مرکز معرفی شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی، به در بسته می‌خورند و امکان دادن تست برای آن‌ها وجود نداشت.

خبرگزاری مهر طی گزارشی با عنوان «موانعی برای زائران اربعین در خراسان شمالی / علوم پزشکی همکاری کند» مشکلات زائران را بررسی کرده و از دانشگاه علوم پزشکی استان مطالبه داشت.

اما سید احمد هاشمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در ستاد مدیریت کرونا استان به این خبر واکنش نشان داد و برخی مسائل را تشریح کرد.

هاشمی با اشاره به اینکه تست کرونا زائران اربعین طی روزهای گذشته در برخی رسانه‌ها بازتاب داشته است، گفت: در استان فقط یک آزمایشگاه به سیستم مورد تأیید سازمان هواپیمایی متصل بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بیان داشت: ۱۷۰ نفر را برای دادن تست در این آزمایشگاه هماهنگ کردیم اما در روزهای آخر ازدحام ایجاد شد.

وی افزود: این آزمایشگاه در نهایت دو یا سه نفر را پذیرش نمی‌کرد اما با پیگیری‌های انجام شده مشکل حل شد.

هاشمی بیان داشت: برخی افراد برای تست دادن خود را به عنوان بیمار به مراکز بهداشت معرفی کرده‌اند که این افراد در فرودگاه دچار مشکل خواهند شد.

وی در انتها گفت: اگر دانشگاه خود تست می‌گرفت زائران دچار مشکل می‌شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد