تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 - 21:23
کد خبر : 135677

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران: صنعت لوازم خانگی استان در حال رشد و جهش است/ بیش از هزار شغل با رونق تولید داخلی

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران: صنعت لوازم خانگی استان در حال رشد و جهش است/ بیش از هزار شغل با رونق تولید داخلی

صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در سال‌های اخیر صنعت لوازم خانگی در کشور رشد خوبی داشته و باعث ایجاد اشتغال و تولید ثروت شده است، که نیاز داخلی را با نوآوری و فناوری توانسته‌اند تأمین کنند. وی گفت: در شهرک‌های صنعتی استان صنعت لوازم خانگی

صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در سال‌های اخیر صنعت لوازم خانگی در کشور رشد خوبی داشته و باعث ایجاد اشتغال و تولید ثروت شده است، که نیاز داخلی را با نوآوری و فناوری توانسته‌اند تأمین کنند.

وی گفت: در شهرک‌های صنعتی استان صنعت لوازم خانگی در حال رشد و جهش است و با این روال در سال‌های آینده جزء برترین تولیدکنندگان این عرصه خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران افزود: تولیدکنندگان در حال توسعه کمی و کیفی این صنعت هستند، با رویکردی که دولت در پیش گرفته است و همچنین دستوری که مقام معظم رهبری برای جلوگیری از ورود لوازم خانگی کره‌ای دادند، امیدواریم نقطه عطفی برای رشد و پیشرفت این صنعت در کشور ایجاد شود.

پرنیان بیان کرد: با رشد و تولید لوازم خانگی در کشور برای بیش از هزاران نفر در این صنعت اشتغال به وجود می‌آید که می‌تواند سایر رشته‌های صنعتی را نیز به تحرک در بیاورد.

وی ادامه داد: شهرک‌های صنعتی هم برای بستر سازی این رشته‌صنعت و خانواده بزرگ تولید لوازم خانگی سعی خواهد کرد تسهیلات لازم را فراهم کند تا راهی که شروع شده است ادامه پیدا کند که با موفقیت در این صنعت، سایر رشته صنعت‌های ما این مسیر را ادامه دهند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد