تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 - 14:28
کد خبر : 135576

تقویت تولید و کمک به ایجاد اشتغال کشور، گام برداشتن در مسیر شهداست

تقویت تولید و کمک به ایجاد اشتغال کشور، گام برداشتن در مسیر شهداست

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس روز شنبه با حضور محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، هدایت الله جمالی پور استاندار، سردار عبدالله عراقی از فرماندهان دفاع مقدس، حجت الاسلام حسینی نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس روز شنبه با حضور محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، هدایت الله جمالی پور استاندار، سردار عبدالله عراقی از فرماندهان دفاع مقدس، حجت الاسلام حسینی نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام رضوانی امام جمعه بویین زهرا، محمد نصیری فرماندار شهرستان البرز، نامداری، گیلک و مرتضوی اعضای هیئت مدیره شرکت کاوش و جمعی از مدیران و کارگران در شرکت توسعه اندیشان اطلس(کاوش) در شهر صنعتی البرز برگزار شد.

سردار عبدالله عراقی در این مراسم گفت: شهدای دوران دفاع مقدس با الهام از شهدای صدر اسلام و مسلم، حمزه و جعفر طیار که در گروه اول که به پیمان خود با خدا عمل کردند و به آن پایبند بودند قرار داشتند و موجب عزت کشور شدند.

image_2021_10_2-12_55_48_597_QkY

وی اضافه کرد:  شهدا به عهد و پیمان خود وفا کردند تا ما امروز سربلند باشیم و رسالت همه ما پاسداشت یاد و راه آهاست.

فرمانده لشکر مخصوص سیدالشهدا در دفاع مقدس تصریح کرد: امروز سرمان با افتخار بلند است که شهدا افتخارآفریدند و آنچه دستاوردشان بود افتخار کشور شد و در عصر کنونی نیز همچنان عده ای ادامه دهنده راه شهدا هستند و در انتظار شهادت ب سر می برند.

سردار عراقی بیان کرد: حاشیه هایی که در داخل و خارج دیده می شود اصلا نگرانی ندارد زیرا با عزت و اقتداری که ایران اسلامی پیدا کرده کسی قادر به عرضه اندام نیست و برای جمهوری اسلامی مقابله با کسانی که دو پرنده را داخل کشور فرستادند کاری ندارد و امنیت ما در حد بسیار بالایی است.

وی اضافه کرد: بنیه دفاعی و نظامی کشور آنگونه هست که تا هیچ دشمنی جرات نکند به فکر تجاوز به کشور بیفتد و با اقتدار از آب و خاک و مرزهایمان دفاع می کنیم.

image_2021_10_2-12_56_16_481_3RP

سردار عراقی اظهارداشت: همین کشورهای همسایه در قفقاز در گذشته بخشی از ایران بودند که در دوره قاجار با بی کفایتی سران کشور جدا شدند و ما امروز از جدا شدن بخشی از پیکره خود متاسف هستیم.

فرمانده اسبق سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ یادآورشد: دفاع از کشور در همه حال ادامه دارد و امروز هم نیروهای مسلح ما در جنوب شرق و شمال غرب مستقر هستند و شبانه روز از آب و خاک میهن دفاع می کنند.

تقویت تولید ادامه راه شهداست

سردار عراقی در خصوص اهمیت تولید و اشتغال در شرایط حساس کنونی هم گفت: امروز شما صنعتگران، کارگران و کارآفرینان در جنگ اقتصادی هستید و بدانید اگر با تولید در واحدهای صنعتی به شکوفای اقتصاد، اشتغال و معیشت مردم کمک کردید در مسیر شهدا گام برداشته اید.

وی اضافه کرد: شهر صنعتی البرز قزوین ظرفیت بسیار خوبی دارد که باید کمک کنیم واحدهای مستقر در آن به طور کامل فعال شده تا به رفع بیکاری و تقویت اشتغال منجر شود.

عراقی 2

جانشین سابق فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خود را سرباز مردم قزوین می دانم و هرجا که باشم در خدمت این خطه خواهم بود  اما باور داریم این استان ظرفیت های بسیار ارزشمندی دارد و بستر کارهای بزرگ در آن مهیاست که امیدوارم با کمک استاندار محترم مسیر توسعه تسریع شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: از استاندار قزوین درخواست می کنیم هم ظرفیت های موجود استان و هم مغفول مانده ها را به رئیس جمهور منتقل کنند تا در دولت جدی زمینه شکوفایی استعدادهای بیشتر و رونق اقتصادی این خطه بیش از گذشته مهیا شود.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد