تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1400 - 15:46
کد خبر : 135378

مردم در تزریق واکسن به شایعات توجه نکنند

مردم در تزریق واکسن به شایعات توجه نکنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت السلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اردستان، اظهار داشت: انسان باید در تلاش باشد که مردم از دست و زبان او در امان باشند که این از ویژگی‌های متقین است. وی ضمن اشاره به دهه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت السلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اردستان، اظهار داشت: انسان باید در تلاش باشد که مردم از دست و زبان او در امان باشند که این از ویژگی‌های متقین است.

وی ضمن اشاره به دهه پایانی صفر و گرامیداشت مناسبت‌های آن، افزود: اربعین امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد، درحالی که در سال‌های قبل میلیون‌ها زائر ایرانی به کربلا می‌رفتند.

امام جمعه اردستان ادامه داد: در سراسر کشور و همچنین در اردستان نیز مراسم‌های عزاداری در روز اربعین برای جاماندگان از زیارت کربلا برگزار شد که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی با اشاره به دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب، خاطرنشان کرد: به گفته مقام معظم رهبری، اربعین مکمل عاشوراست؛ حضرت زینب این چهل روز را طی کرده و به کربلا رسیدند و احیاگر عاشورای حسینی شدند.

دهشیری در خصوص دشمنی‌های تمام‌نشده دشمنان دشمنان قسم‌خورده کشور، تصریح کرد: دشمن با وجود شکست‌های متعدد در افغانستان، عراق و سوریه باز هم دست از دشمنی برنداشته و در نشستی که در کردستان عراق برگزار شد از زبان نخست وزیر اسرائیل بیان شده که ما هزار ضربه چاقو برای ایران تهیه کرده‌ایم.

احترام به سالمندان واجب است

امام جمعه اردستان با اشاره به روز سالمند، تاکید کرد: سالمندان از منظر دینی از جایگاه ویژه ای برخوردارند و احترام به آنها واجب است.

وی یادآور شد: دیر ازدواج کردن جوانان، تشکیل خانواده از سوی آنها و کاهش زاد و ولد منجر به افزایش جامعه سالمندی می‌شود.

تکلیف مدیران نهادهای اردستان تعیین شود

دهشیری با بیان اینکه دولت جدید اهل جهاد و رسیدگی به مشکلات مردم است، خاطرنشان کرد: از مقام‌های مسئول انتظار می‌رود بیش از این اجازه ندهند که تعدادی از اداره‌های اردستان با سرپرست اداره شود، با این روش کار پیش نمی‌رود، هرچه زودتر تکلیف اداره‌های با سرپرست معلوم شود.

وی ادامه داد: شورای شهر با پیگیری و دقت بسیار، اقدامات حکم شهرداری را که انتخاب کردند انجام دهند و نگذارند که به تأخیر بیفتد و مردم مأیوس شوند.

امام جمعه اردستان در خصوص واکسیناسیون کرونا، تصریح کرد: در دولت قبل مردم اصرار به خرید واکسن داشتند اما اکنون که واکسن به تعداد نیاز موجود است به شایعات فضای مجازی و تبلیغات دشمن گوش داده و از تزریق واکسن خودداری می‌کنند.

دهشیری تاکید کرد: مردم برای سلامتی خود و دیگران هرچه زودتر واکسن را تزریق کنند چرا که با عدم تزریق سلامتی خود و دیگران را به خطر می‌اندازیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد