تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1400 - 14:17
کد خبر : 135336

توزیع ۴۷۰۰ بسته لوازم‌التحریر در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

توزیع ۴۷۰۰ بسته لوازم‌التحریر در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، محمد کریمی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری در مراسم «طرح مشق احسان و شمیم مهر» گفت: پویش ملی مشق احسان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، محمد کریمی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری در مراسم «طرح مشق احسان و شمیم مهر» گفت: پویش ملی مشق احسان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و گروه‌های جهادی و آموزشی استان جهت جمع‌آوری و اهدای لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان کم‌برخوردار برگزار شد.

کریمی با بیان اینکه در این طرح ۴۷۰۰ بسته لوازم‌التحریر آماده توزیع شده است، گفت: ارزش این تعداد بسته حدود ۹ میلیارد ریال است. همچنین یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز توسط گروه‌های جهادی از طریق ۱۶ غرفه در سراسر استان جمع‌آوری شده است.

پوریا حشمتی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان نیز اظهار داشت: مبالغی توسط گروه‌های جهادی آموزشی-تربیتی در سطح استان جمع‌آوری شد که در طرح شمیم مهر حسینی به بسته‌های لوازم‌التحریر تبدیل شد.

 

توزیع ۴۷۰۰ بسته لوازم‌التحریر در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

حشمتی با اشاره به طرح جهاد آموزشی تربیتی استان و تحت پوشش بودن ۳ هزار دانش‌آموز در این طرح، ادامه داد: در این طرح ۳۰۰ دانشجومعلم به دانش‌آموزان بازمانده و کم‌بهره‌برده از تحصیل کمک کردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان خاطرنشان کرد: با توجه به طرح جهاد آموزشی تربیتی، طرح شمیم مهر حسینی در استان اجرا شد که بسته‌های لوازم‌التحریر توسط گروه‌های جهادی شهید حججی، شهید شهرانی، شهید ابراهیم هادی و پیروان شهید مطهری میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد