تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 14:37
کد خبر : 134928

سردار فضلی: در دفاع مقدس تمام مردم شریک بودند

سردار فضلی: در دفاع مقدس تمام مردم شریک بودند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، سردار علی فضلی در دومین همایش سراسری تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تسلیت اربعین حسینی (ع) بیان کرد: دفاع مقدس اثری بسیار مهم بر مردم کشورمان گذاشته است زیرا در تمام لحظات آن عمل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، سردار علی فضلی در دومین همایش سراسری تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تسلیت اربعین حسینی (ع) بیان کرد: دفاع مقدس اثری بسیار مهم بر مردم کشورمان گذاشته است زیرا در تمام لحظات آن عمل به قرآن و احکام الهی موج می‌زند و این دفاع مقدس الگویی برای جبهه مقاومت شد. در دفاع مقدس تمام مردم شریک بودند و هرکس با هر ابزاری که در اختیار داشت در این مسیر همراه بود.

وی افزود: رزمندگان ما با کمترین تسلیحات و تنها با تکیه بر ایمان خود در دفاع مقدس به پیروزی رسیدند و این رفتار درسی بزرگ برای نسل‌های بعد از دفاع مقدس است. پیوند رزمندگان ما با ائمه معصومین (ع) بی‌نظیر است و همین عامل قدرت‌ساز برای انقلاب اسلامی بوده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، بنیاد شهید و امور ایثارگران را نهادی مقدس دانست و گفت: خوش به سعادت تمام عزیزانی که در این نهاد مشغول به خدمت هستند و باید قدردان چنین موقعیتی باشند.

در پایان این مراسم از تعدادی از رزمندگان شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز و همچنین استان‌ها تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد