تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 14:22
کد خبر : 134925

توزیع روزانه ۱۳ هزار غذای گرم بین زائرین اربعین

توزیع روزانه ۱۳ هزار غذای گرم بین زائرین اربعین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا از اردبیل، علی نیکزاد با حضور در پیاده روی اربعین حسینی، میهمان جمعی از خادمان و موکب داران حسینی حضرت امام رضا علیه السلام اردبیلی ها در امام زاده سید محمد عراق شد. وی ضمن قدردانی از خادمان سیدالشهدا

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا از اردبیل، علی نیکزاد با حضور در پیاده روی اربعین حسینی، میهمان جمعی از خادمان و موکب داران حسینی حضرت امام رضا علیه السلام اردبیلی ها در امام زاده سید محمد عراق شد.

وی ضمن قدردانی از خادمان سیدالشهدا علیه السلام استان اردبیل در موکب حضرت امام رضا (ع) افزود: خادمانی که امروز با فعالیت در امامزاده سید محمد عراق در مسیر زائرین اربعین حسینی فعالیت دارند، شبانه روز در حال خدمت رسانی به عموم زائران اربعین حسینی هستند و فعالیت این عزیزان بسیار قابل تقدیر است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: روزانه ۱۳ هزار پرس غذای گرم موکب امام رضا علیه السلام پخت و در بین زائران اربعین حسینی  توزیع می شود.

 نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پایان از همه دست اندر کاران و خادمان سیدالشهدا علیه موکب امام رضا علیه السلام قدردانی کرد. 

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد