تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 تیر 1400 - 0:25
کد خبر : 121553

به روز رسانی/فکری: از مردم مسجد سلیمان عذرخواهی می کنم/در مهدکودک هم این همه فرصت به حریف نمی دهند

به روز رسانی/فکری: از مردم مسجد سلیمان عذرخواهی می کنم/در مهدکودک هم این همه فرصت به حریف نمی دهند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود فکری بعد از شکست ۳ بر ۲  مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار داشت: قبل از شروع صحبت‌هایم فکر کنم چندبار باید از مردم مسجدسلیمان عذرخواهی کنم. بابت بازی که باید بگویم مشکوک! بگویم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود فکری بعد از شکست ۳ بر ۲  مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار داشت: قبل از شروع صحبت‌هایم فکر کنم چندبار باید از مردم مسجدسلیمان عذرخواهی کنم. بابت بازی که باید بگویم مشکوک! بگویم مسابقه‌ای که مطمئنا چیزهایی در نیمه اول داشت که باعث شد گل‌هایی بخوریم که واقعا هیچ تیم یا هیچ بازیکنی در مهد کودک هم این همه فرصت به حریف نمی دهد تا به گل برسد.

وی افزود: عذرخواهی می‌کنم از مردم. می‌توانستیم مثل نیمه دوم سالم بازی کنیم و بازی را با برد بیرون بیاییم. در نیمه اول همه کاری کردیم تا حریف برنده از میدان خارج شود. باید عذرخواهی کنم بخاطر مسایلی که در فوتبال ما هست که شاید هیچ نیرویی نیست که بخواهند جلوی این مسایل را بگیرند. خواسته و اراده‌ای برای جلوگیری از این اتفاقات نیست.

ادامه دارد…

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد