تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 11:20
کد خبر : 134486

استاندار واسط خبر داد: موافقت الکاظمی با ورود ۳ هزار زائر ایرانی از گذرگاه زرباطیه

استاندار واسط خبر داد: موافقت الکاظمی با ورود ۳ هزار زائر ایرانی از گذرگاه زرباطیه

– اخبار بین الملل – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اخبار العراق، «محمد جمیل المیاحی» استاندار واسط عراق از موافقت نخست وزیر عراق با ورود گروه دیگری از زائران ایرانی از گذرگاه «زرباطیه» خبر داد. دفتر رسانه‌ای

– اخبار بین الملل –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اخبار العراق، «محمد جمیل المیاحی» استاندار واسط عراق از موافقت نخست وزیر عراق با ورود گروه دیگری از زائران ایرانی از گذرگاه «زرباطیه» خبر داد.

دفتر رسانه‌ای استاندار واسط در یک بیانیه اعلام کرد: استانداری اقدامات مربوط به عبور زائران ایرانی از طریق گذرگاه «زرباطیه» به کربلا برای انجام مراسم اربعین را پیگیر است و در این راستا با استاندار ایلام به منظور هماهنگی تلاشهای مشترک و کنترل روند ورود و خروج زائران، هماهنگی و نشست برگزار شده است.

استاندار واسط گفت: نخست وزیر عراق با ورود گروه دیگری از زائران ایرانی از گذرگاه زرباطیه به تعداد ۳۰۰۰ زائر پس از تکمیل فرایند قانونی و اعزام آنها به شکل منظم، موافقت کرده است.

آخرین اخبار از مرز شلمچه| بازگشت ‌۲۰ هزار زائر اربعین /‌ اتخاذ تمهیدات ویژه در مرزهای زمینی /‌ قرنطینه زائران مشکوک به کروناآخرین اخبار از مرز مهران| آغاز موج بازگشت زائران اربعین/ آماده‌باش نیروهای لشکری و کشوری در مرز / گیت‌های غربالگری کرونا ‌فعال شدورود ۱۰۰ هزار زائر اربعین از طریق فرودگاه‌های بغداد و نجف

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد