تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1396 - 8:10
کد خبر : 13415

تحقق کامل اقتصاد مقاومتی مستلزم ریشه کنی فساد اداری است

تحقق کامل اقتصاد مقاومتی مستلزم ریشه کنی فساد اداری است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس؛  حجت الاسلام محمد حسین اسماعیلی نیا روحانی اعزامی از حوزه علمیه شهر خورموج در دیدار با کارمندان ادارات این شهر طی سخنانی اظهار داشت: سیستم اداری که در کشور وجود دارد باید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس؛  حجت الاسلام محمد حسین اسماعیلی نیا روحانی اعزامی از حوزه علمیه شهر خورموج در دیدار با کارمندان ادارات این شهر طی سخنانی اظهار داشت: سیستم اداری که در کشور وجود دارد باید براساس قوانین دینی و اسلامی طراحی شوداما گاهی دیده می شود در روال اداری اختلال ایجاد می شود که نتیجه عمل نکردن بر اساس قوانین اسلامی است.

وی گفت: مقاومت امروز ما باید اقتصادی باشد، ملتی که ۸ سال توانست در برابر بزرگترین تهاجمات مقاومت کند ، امروز هم می تواند در برابر تهاجمات اقتصادی مقاومت کند.

حجت الاسلام اسماعیلی نیا افزود: اقتصاد مقاومتی به خوبی اجرا نمی شود مگر اینکه نظام اداری در سلامت کامل باشد و این سلامت اداری باید در سطوح کلان هم رعایت شود.

وی تاکید کرد: علت اصلی تخلفات اداری این است که نظام ها و نظارت ها سالم نیستند و مسئولان نظارتی به اندازه کافی به وظایف خود عمل نمی کنند.

حجت الاسلام اسماعیلی نیا تصریح کرد: اگر پس از یک تخلف کوچک قاطعانه با آن برخورد می شد امروز شاهد اختلاس های پشت سر هم و میلیاردی نبودیم.

وی اضافه کرد: هر چه امروز تلاش قوای مجریه و قضاییه بیشتر شود مشکلات اداری و فساد جامعه کمتر می شود.

این روحانی در ادامه افزود: مشکل امروز ما در جامعه تولید نیست، تمام دنیا گواهی می دهند که ایرانی ها دنیا را به سمت آبادانی هدایت کردند،بلکه مشکل اصلی عدم وجود نظام اداری سالم در کشور است که باعث فرار مغز ها می شود.

وی یادآور شد: متاسفانه اختراعاتی که در بحث اقتصاد مقاومتی صورت می گیرد اکثرا نادیده گرفته می شود و این به خاطر منفعت طلبی عده ای سرمایه دار است که به فکر سود میلیاردی کارخانه های خود هستند.

حجت الاسلام اسماعیلی نیا درپایان افزود: تحقق کامل اقتصاد مقاومتی مستلزم ریشه کنی فساد اداری است و سلامت اداری باید ارتقاء یابد که ایم مسلئه خود مستلزم افزایش قاطعیت در برابر فساد است و باند بازی است.

/ انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد