تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 14:34
کد خبر : 133920

گلستان شهدای اصفهان میعادگاه جاماندگان اربعین است + پوسترها

گلستان شهدای اصفهان میعادگاه جاماندگان اربعین است + پوسترها

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، با توجه به شرایط کرونایی امسال و امکان حضور حداقلی مردم اصفهان در راهپیمایی اربعین، برنامه‌های خاصی در این روز برای جاماندگان اربعین در نظر گرفته شده است.  پیاده‌روی خودجوش مردمی روز دوشنبه پنجم

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، با توجه به شرایط کرونایی امسال و امکان حضور حداقلی مردم اصفهان در راهپیمایی اربعین، برنامه‌های خاصی در این روز برای جاماندگان اربعین در نظر گرفته شده است.

 پیاده‌روی خودجوش مردمی روز دوشنبه پنجم مهرماه مصادف با اربعین حسینی تحت عنوان «الی اصحاب الحسین(ع)» از مناطق مختلف اصفهان به سمت گلستان شهدا از صبح روز اربعین تا اذان مغرب برگزار می‌شود.

در این همایش هر کس با هر یک از همراهان از هر جا و هر ساعتی از روز اربعین به سمت گلستان شهدا حرکت می‌کند و در گلستان شهدا با زیارت اربعین و شهدا به عزاداری می‌پردازد.

اعلام جزئیات مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در استان خراسان شمالی + فیلممراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین فردا برگزار می‌شودهمایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین در اردبیل برگزار می‌شود

 این برنامه مردمی بوده و مسئول اجرای آن خود مردم هستند، همچنین برپایی موکب در میادین شهر، در طول مسیر از پل بزرگمهر، فلکه فیض و میدان آزادی به سمت گلستان شهدا موکب‌ها برپاست.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد