تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 14:01
کد خبر : 133885

شهر مقدس کربلا مملو از زائران امام حسین(ع) است

شهر مقدس کربلا مملو از زائران امام حسین(ع) است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، أفضل الشامی معاون تولیت آستان قدس حسینی ، امروز یکشنبه اعلام کرد که شهر مقدس کربلا مملو از مشتاقان و دوستداران امام حسین(ع) در اربعین سرور و سالار آزادگان جهان است. الشامی با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، أفضل الشامی معاون تولیت آستان قدس حسینی ، امروز یکشنبه اعلام کرد که شهر مقدس کربلا مملو از مشتاقان و دوستداران امام حسین(ع) در اربعین سرور و سالار آزادگان جهان است.

الشامی با اشاره به این که شهرکربلا در آستانه استقبال از شمار بیشتری از زائران و موکب ها قرار دارد، گفت: طرحهای امنیتی و خدماتی به صورت روان در حال اجرا است. در خدمات ارائه شده به زائران کم و کاستی وجود ندارد. همچنین اوضاع امنیتی در تمام محورهای اطراف شهر با ثبات است.

وی با تأکید بر فراهم بودن تمامی امکانات و خدمات برای استقبال از شمار بالایی از زائران، اعلام کرد که پتانسیلهای موجود در تمام بخشهای آستان قدس حسینی همچنان امکان ارائه خدمات به زائران بیشتری را دارد.

معاون تولیت آستان قدس حسینی تصریح کرد که مسیرها همچنان برای جابجایی زائران به مناطق نزدیک به مرکز شهر برای وسایل نقلیه باز است.

وی افزود: حرکت خودروها و زائران برنامه ریزی و هماهنگی شده است و وسایل حمل و نقل وابسته به آستان های مقدسه نیز برای جابجایی زائران به نزدیک ترین نقطه آستان ها در دسترس است. امسال هیچ مشکلی در حمل و نقل زائران وجود نخواهد داشت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد