تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 10:46
کد خبر : 133720

حرکت دسته عزاداری مردم استان قزوین در کربلای معلی امشب برگزار می ‌شود

حرکت دسته عزاداری مردم استان قزوین در کربلای معلی امشب برگزار می ‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ سید امید برزگری در این باره اظهارداشت: در مراسم اربعین حسینی امسال با توجه به محدودیت های کرونایی ۴۰ موکب از استان قزوین به زائران اباعبدالله الحسین(ع) خدمت رسانی می کنند. وی افزود: تغذیه، اسکان، خدمات

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ سید امید برزگری در این باره اظهارداشت: در مراسم اربعین حسینی امسال با توجه به محدودیت های کرونایی ۴۰ موکب از استان قزوین به زائران اباعبدالله الحسین(ع) خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: تغذیه، اسکان، خدمات فرهنگی، پزشکی و بهداشتی از جمله مهم ترین خدماتی است که توسط مواکب قزوینی به زائران ارائه می شود.

برزگری تصریح کرد: با توجه به هماهنگی های انجام شده تمامی خادمان و موکب داران استان قزوین در کربلای معلی حضور یافته و به زائران امام حسین (ع) خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: حرکت دسته عزاداری مردم استان قزوین در کربلای معلی امشب ۴ مهر مصادف با ۱۹ صفر برگزار می شود و  مکان تجمع دسته عزاداری در کربلای معلی، باب القبله امام حسین (ع)، بعد از میدان پرچم تعیین شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد