تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 9:09
کد خبر : 133632

استان بوشهر هیچ چیزی برای توسعه و پیشرفت کم ندارد

استان بوشهر هیچ چیزی برای توسعه و پیشرفت کم ندارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار بوشهر اظهار داشت: اربعین نقش مهم و تأثیرگذاری در نظم نوین جهانی دارد. اربعین حسینی در منظومه معرفتی، هدایتی و مدیریتی جهان جایگاه خاصی دارد. وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار بوشهر اظهار داشت: اربعین نقش مهم و تأثیرگذاری در نظم نوین جهانی دارد. اربعین حسینی در منظومه معرفتی، هدایتی و مدیریتی جهان جایگاه خاصی دارد.

وی با این سوال که چرا اربعین اینگونه مهم شده است افزود: قیام امام حسین (ع) نشانی برای شناخت دین و انسانیت بود. هر چیزی که ۴۰ روز از آن بگذرد و در این مدت همه مسائل و جزئیات آن هویدا شود، آن همیشه هویدا خواهد بود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه این چهلم هر سال تجلی یافته است، تصریح کرد: جهان آینده به نام امام حسین (ع) گره خورده است و فرزند ایشان حضرت مهدی (عج) نجات‌دهنده و کمال‌بخش عالم خواهد بود.

وی با بیان اینکه بهترین نحوه استفاده از عمر، خدمت به مردم و جامعه است اضافه کرد: عمل صالح و حق‌مداری و استقامت در این راه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تقدیر از تلاش‌های گراوند استاندار بوشهر بیان کرد: از مهمترین ابعاد شخصیتی یک انسان اخلاق سیاسی است. اخلاق سیاسی یعنی تکریم دیگران بدون تخریب، پاسدارش حریم دیگران بدون تنقیص و برخوردهای شایسته با همه عزیزانی که در عرصه خدمت‌گذاری هستند.

وی با اشاره به اینکه اخلاق سیاسی در استان اخلاق‌مدار بوشهر وجود دارد بیان کرد: ضمن تقدیر از خدمات استاندار سابق و همکارانش در این دوره، برای استاندار جدید بوشهر آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

لزوم حفظ وحدت و همدلی

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از همه مردم خواست تا با حفظ وحدت و همدلی و نگاه اخلاق‌مدارانه و اساس و پایه ولایت‌مداری یک‌دل همراه استاندار جدید بوشهر باشند تا استان به افق‌های شایسته دست یابیم.

وی تاکید کرد: باید همه تلاش کنیم دست هم را بگیریم. استان بوشهر ولایت‌مدار و دارای اخلاق سیاسی و اخلاق اجتماعی است و یک فضای پر از همدلی و همکاری است. جهادی عمل کنیم تا این استان آلبوم توسعه و پیشرفت در افق رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: بوشهر تنها استانی است که دارای همه اسناد بالادستی و مورد تائید است. سند اقتصاد دانش‌بنیان ۵۰ ساله و سند توسعه فرهنگی و فرهنگ عمومی مصوب شده است.

وی با اشاره به برخی از ظرفیت‌های استان تاکید کرد: منطقه ویژه علم و فناری ایران، پایتخت انرژی ایران، پیشانی تجارت بین‌الملل و برخورداری از جغرافیای آمایشی توسعه همه‌جانبه از دیگر ظرفیت‌های استان است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر هیچ چیزی کم ندارد، تصریح کرد: اگر توجه ویژه‌ای به استان بوشهر شود این استان جهشی بزرگ خواهد داشت.

وی از سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان بوشهر طی این هفته یا هفته آینده خبر داد و بیان کرد: همه در کنار هم هستیم و به عنوان یک مجموعه در خدمت مردم خواهیم بود که آثار و برکات فراوانی خواهد داشت.

آیت‌الله صفایی بوشهری گفت: مردم استان بوشهر همه رئیس‌علی دلواری و علامه بلادی هستند و در مسیر مقاومت و ایستادگی دارای تاریخی پرشکوه هستند.

در این مراسم با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات عبدالکریم گراوند، احمد محمدزاده به عنوان استاندار بوشهر معارفه شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد