تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 - 13:43
کد خبر : 133467

مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در همدان اعلام شد

مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در همدان اعلام شد

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، همزمان با فرا رسیدن اربعین مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در همدان اعلام شد. این پیاده‌روی که به یاد سال‌های حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی در مسیر نجف به کربلا رخ می‌داد،

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، همزمان با فرا رسیدن اربعین مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در همدان اعلام شد. این پیاده‌روی که به یاد سال‌های حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی در مسیر نجف به کربلا رخ می‌داد، در شهر همدان که به شهر خادمان اربعین حسینی شهرت دارد برگزار می‌شود.

پیاده‌ روی جاماندگان اربعین حسینی در شهر همدان از ساعت ۷:۳۰ صبح در مسیرهای اعلام شده آغاز شده و با اجتماع در پیاده‌راه میدان امام خمینی (ره) ادامه می‌یابد. عزاداران حسینی پس از اجتماع در پیاده‌راه امام خمینی(ره) با هم زیارت اربعین را قرائت کرده و به سوگواری می‌پردازند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از تسنیم ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین استان همدان با نزدیک شدن به اربعین حسینی بار دیگر کمر همت بسته و قرار است امسال برنامه‌های خود را در قالب‌های دیگری برگزار کند.

با شیوع بیماری کرونا از دو سال گذشته فعالیت‌های ستاد مردمی خدمتگزارن اربعین حال و هوای دیگری یافته و فضای استان را به نحوی دیگر حسینی کرده است.

تنها ۲ روز تا اربعین حسینی/ حسرتی که بر دل عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) ماند + فیلمویژه برنامه‌های اربعین حسینی در کربلای ایران اعلام شد۱۹ موکب از استان همدان به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کند

به همت ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین استان همدان امسال همزمان با اربعین حسینی علاوه بر برگزاری برنامه‌های فرهنگی، یادواره‌های شهدا، مراسم عزاداری در قالب چارپایه خوانی و غیره، 100 هزار پرس غذای گرم نیز در بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد