تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1400 - 17:40
کد خبر : 133142

امام جمعه سمنان: پروژه انزوای ایران شکست خورده است

امام جمعه سمنان: پروژه انزوای ایران شکست خورده است

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای بزرگ این شهر اظهار داشت: عضویت جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای بعد از ۱۳ سال انتظار

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای بزرگ این شهر اظهار داشت: عضویت جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای بعد از ۱۳ سال انتظار نشان دهنده شکست پروژه انزوای کشورمان است.

وی از عضویت جمهوری اسلامی ایران در پیمان شانگهای به عنوان موفقیتی بزرگ برای کشورمان یاد کرد و اضافه کرد: این مهم نشان داد پروژه منزوی‌سازی جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است.

امام جمعه سمنان  با اشاره به سخنرانی رئیس جمهوری در مجمععمومی سازمان ملل متحد افزود: آیت‌الله رئیسی با سخانان شجاعانه خود، مواضع دشمنان را به چالش کشید و همان‌گونه که رئیس جمهور در این سخنان تأکید کرد؛ ادامه مذاکرات برجامی در صورتی انجام خواهد شد که تحریم‌های ظالمانهعلیه ملت بزرگ ایران برداشته شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی با اشاره به فرارسیدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس، این دوره هشت ساله را تجلی‌گاه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی عنوان و تصریح کرد: بدون شک نقش زنان در پشتیبانی و تدارکات جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بی‌بدیل و مثال‌زدنی بود.

وی به افتخارآفرینی‌ها و نقش پررنگ مردم و رزمندگان استان سمنان در دفاع مقدس اشاره و تأکید کرد: تقدیم سه هزار شهید از سوی مردم استان سمنان به انقلاب اسلامی در جریان دفاع مقدس نشان از پایبندی مردم این استان به ارش های والای انقلاب و اوج ولایتمداری آنان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به در پیش بودن اربعین و تأثیر شیوع کرونا بر پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی تصریح کرد: برپایی موکب‌های اربعینی در سراسر کشور و برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم جاماندگان از پیاده‌روی بزرگ اربعین کار بزرگی است که با توجه به شرایط و محدودیت‌های کرونایی در کشور در حال انجام است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی به موضوع انتخاب استاندار سمنان و انتظارات مردم در این زمینه نیز اشاره کرد و گفت: باید استاندار جدید سمنانف فردی کارآمد، جهادی و ولایتمدار باشد.

آیت‌الله درّی نجف‌آبادی: دوران یاغی‌گری آمریکا و متحدانش در دنیا به سر آمده استامام جمعه قشم: قانونی که نتواند مشکلی از مردم حل کند قانون نیستامام جمعه کرج: مواضع عزت‌آفرین رئیس‌جمهور در سازمان ملل براساس عقلانیت و تعامل بود

وی با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی برای دانش‌آموزان با توجه به برگزاری مجازی کلاس‌های درس در ۱۹ ماه گذشته افزود: باید پیوست پرورشی و فرهنگی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شود تا هجمه دشمنان به این آینده‌سازان انقلاب اسلامی ناکام بماند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد