تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 - 6:45
کد خبر : 13308

زنگ “امر به معروف” در کاشان نواخته شد

زنگ “امر به معروف” در کاشان نواخته شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از کاشان، زنگ "امر به معروف و نهی از منکر" با حضور رئیس آموزش و پرورش، معاون و کارشناس مسئولان آموزش و پرورش و سایر مسئولان شهری در دبیرستان محتشمی کاشان نواخته شد. محمود خدمتی در این مراسم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از کاشان، زنگ "امر به معروف و نهی از منکر" با حضور رئیس آموزش و پرورش، معاون و کارشناس مسئولان آموزش و پرورش و سایر مسئولان شهری در دبیرستان محتشمی کاشان نواخته شد.

محمود خدمتی در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم اظهار داشت: امید است علاوه بر شور حسینی، شعور حسینی نیز داشته باشیم زیرا ما امروز به هدف و فلسفه قیام عاشورا نیازمندیم.

رئیس آموزش و پرورش کاشان با بیان اینکه فلسفه قیام عاشورا روز به روز آشکارتر می‌شود، افزود: امروز به صورت نمادین زنگ "امر به معروف و نهی از منکر" در این دبیرستان نواخته شد و لذا لازم است در این مورد بیشتر مطالعه و پژوهش صورت پذیرد.

خدمتی ضمن تأکید بر ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی در مراسم خاطرنشان کرد: یکی از چالش‌های پیش روی ما آن است که نمی‌توانیم یکدیگر را تحمل کنیم و لذا رئیس جمهور نیز در ابتدای سال تحصیلی سوالی بر این اساس طرح کردند.

وی ضمن اشاره به بالاترین معروف و بالاترین منکر دانش آموزان تصریح کرد: بالاترین معروف دانش‌آموزان کسب علم، اخلاق و درس خواندن و بالاترین منکر نیز اتلاف وقت و هدررفت آن است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد