تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1400 - 9:33
کد خبر : 132910

۱۹ موکب از استان همدان به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کند

۱۹ موکب از استان همدان به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کند

– اخبار استانها – محسن کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درهمدان اظهار داشت: اربعین حسینی، امسال متفاوت از سال‌های پیش و پس از دو سال چشم انتظاری زائران ایرانی از راه رسیده و مردم همدان هم خود را برای حضور در این اجتماع باشکوه آماده کرده‌اند. وی بیان کرد: ۱۹ موکب به همت مردم

– اخبار استانها –

محسن کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درهمدان اظهار داشت: اربعین حسینی، امسال متفاوت از سال‌های پیش و پس از دو سال چشم انتظاری زائران ایرانی از راه رسیده و مردم همدان هم خود را برای حضور در این اجتماع باشکوه آماده کرده‌اند.

وی بیان کرد: ۱۹ موکب به همت مردم متدین همدان برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی به کربلا اعزام شده که از این تعداد ۷ مورد در مکان‌های تعیین شده مستقر شده و بقیه نقش پشتیبان را دارند.

مسئول ستاد اربعین ستاد بازسازی عالیات استان همدان اعلام کرد: موکب‌های همدان ظرفیت اطعام ۲۵۰۰ نفر در هر وعده و روزانه ۷۵۰۰ نفر و اسکان ۳ تا ۴ هزار نفر را دارند.

کرمی گفت: در صورت وجود شرایط لازم تا ۱۰ روز امکان خدمات دهی به زائران در موکب‌های اربعین استان همدان وجود دارد.

وی افزود: مردم خیر همدان هدایا و نذورات نقدی و غیرنقدی خود را به موکب‌داران تحویل داده‌اند و این کمک‌ها هنوز هم ادامه دارد.

مراسم رونمایی کتاب عکس اربعین به‌ زبان اسپانیایی در قم از قاب دوربیننخستین گروه از زائران اربعین امروز عازم نجف اشرف شدند + تصاویرمراسم جاماندگان اربعین حسینی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

کرمی گفت: با توجه به محدودیت‌های موجود برای ۴۹۵ نفر هم با عنوان “خادم موکب” و اعضای حوزه ستادی ویزای سفر به کشور عراق صادر شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد