تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1400 - 9:28
کد خبر : 132234

ممنوعیت تردد زائران از مرز مهران / ۷۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران ‌ پیش بینی‌شد‌

ممنوعیت تردد زائران از مرز مهران / ۷۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران ‌ پیش بینی‌شد‌

– اخبار استانها – احمد کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، با اعلام ممنوعیت تردد زائران از مرز مهران برای سفر به کشور عراق اظهار داشت: ممنوعیت تردد زائران از راه زمینی امکان اعزام هیچ زائری از مرز مهران مقدور نیست. معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: اما برای بازگشت زائران از سفر معنوی

– اخبار استانها –

احمد کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، با اعلام ممنوعیت تردد زائران از مرز مهران برای سفر به کشور عراق اظهار داشت: ممنوعیت تردد زائران از راه زمینی امکان اعزام هیچ زائری از مرز مهران مقدور نیست.

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: اما برای بازگشت زائران از سفر معنوی راهپیمایی اربعین مرز مهران آمادگی لازم را دارا و تمام امکانات برای استقبال از زائران فراهم شده است.

وی فراهم شدن ۷۰۰ دستگاه اتوبوس را از جمله این اقدامات عنوان کرد و افزود: برای بازگشت زائران و انتقال آنان به استان‌های مبدا سفر ۷۰۰ دستگاه اتوبوس آماده شده است و در امر جابه جایی آنان هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

معاون عمرانی استاندار ایلام، تنها دغدغه استان ایلام برای بازگشت زائران را از مرز مهران، شیوع بیماری کرونا عنوان کرد و افزود: هرچند زائران وارده از مرز مهران تست‌های سلامت از کرونا را ارائه خواهند داد اما این مهم یک دغدغه جدی است.

برقراری ۱۰ پرواز رفت و برگشت ویژه اربعین در مسیر کرمانشاه ـ نجف/ زائران برای برگشت به مرز خسروی مراجعه نکنندتعهدات بیمه‌ای زائران اربعین ۱۴۰۰ اعلام شد«آقا من جا مانده‌ام»؛ کمپینی برای بیان دلتنگی‌های جاماندگان اربعین + فیلم

وی پیش بینی برای احتمال افزایش شیوع کرونا با بازگشت زائران از مرز مهران و انتقال آنان به استان‌های مبدا را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این راستا نیز عوامل بهداشتی و درمانی، مراکز قرنطینه در مرز مهران فعال و تعداد مراکز نیز افزایش داده شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد