تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1400 - 12:31
کد خبر : 131569

داشتن نشاط اجتماعی و انگیزه لازمه توسعه جامعه

داشتن نشاط اجتماعی و انگیزه لازمه توسعه جامعه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا خراسان جنوبی؛ ملانوری با بیان این مطلب در مراسم تجلیل از ۵ نفر از بانوان برگزیده و ۲۰ نفر از فرزندان برتر همکاران استانداری در مسابقات نقاشی با موضوع عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: آن چه می تواند باعث

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا خراسان جنوبی؛ ملانوری با بیان این مطلب در مراسم تجلیل از ۵ نفر از بانوان برگزیده و ۲۰ نفر از فرزندان برتر همکاران استانداری در مسابقات نقاشی با موضوع عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: آن چه می تواند باعث پیشبرد کارها در جامعه شود، این است که نیروی انسانی با انگیزه و بانشاط باشند.
وی ادامه داد: ایجاد محیطی شاداب و بانشاط، توان و انرژی نیروی انسانی را برای انجام امورات محوله دوچندان می کند.
به گفته وی؛ کسی که به جهت نداشتن انگیزه و روحیه کاری، تلاش نمی کند، به زندگی امیدوار نیست و نداشتن امید نیز نتیجه ای جز رخوت و رکود ندارد.
استاندار متذکر شد: در یک مجموعه اداری، آن چه بیش از امکانات و تجهیزات در پیشبرد امور مؤثر است، وجود نیروی انسانی خلاق، توانمند و باانگیزه می باشد.
ملانوری تأکید کرد: نیروی انسانی علاقمند است که می تواند کارها را به خوبی و با موفقیت پیش ببرد و گرنه ساختمان و تجهیزات علیرغم اهمیتی که دارند، در این زمینه خیلی مؤثر نیستند.
استاندار در بخش دیگری از سخنانش، بهره وری و نتیجه مطلوب در کارها را برون داد و حاصل تربیت خوب عنوان کرد و گفت: تمام فعالیت های حوزه اجتماعی و فرهنگی، نیاز به تقویت و پرورش دارد.
ملانوری ادامه داد: متولیان حوزه فرهنگ که تک تک افراد جامعه می باشند باید در این موضوع مداخله کنند که جامعه مسیر درستی طی کند و ناهنجاری رقم نخورد.
وی گفت: بر همه ماست که در قالب فرایض دینی، شایستگی ها را ترویج کرده و اقدامات ناشایست را از جامعه بزداییم.
استاندار توجه به عفاف و حجاب را از هنجارها عنوان کرد و گفت: این هنجار، شخصیت و جایگاه فرد را در جامعه شکل می دهد.
ملانوری تأکید کرد: فعالیت های فرهنگی همچون آب حیات می باشند و اگر جامعه ای از این گونه اقدامات خالی گردد، گرفتار آفت می شود.
شایان ذکر است: در این مراسم ۵ نفر از بانوان برگزیده و ۲۰ نفر از فرزندان برتر همکاران استانداری در مسابقات نقاشی با موضوع عفاف و حجاب تجلیل شدند. نقاشی های رسیده نیز در محل سالن ساختمان استانداری به نمایش گذاشته شد.

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد