تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1396 - 10:07
کد خبر : 13149

نهادهای فرهنگی در ابیک امر به معروف را جدی بگیرند

نهادهای فرهنگی در ابیک امر به معروف را جدی بگیرند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر پیش از ظهر امروز حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی روز یکشنبه در مراسم معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک که در سالن شهید آوینی فرهنگ سرای باران برگزار شد اظهارداشت: مسئولان دولتی باید امر به معروف و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر پیش از ظهر امروز حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی روز یکشنبه در مراسم معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک که در سالن شهید آوینی فرهنگ سرای باران برگزار شد اظهارداشت: مسئولان دولتی باید امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیرند و آن را در دستور کار خود قرار دهند تا آسیب های اجتماعی کاهش یابد.

وی افزود: دست اندرکاران حوزه فرهنگی باید در ترویج امور فرهنگی و دینی دقت کنند و با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری در این مسیر گام بردارند.

امام جمعه آبیک با اشاره به دیدار مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب اظهارداشت: رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان سخیف، زشت، ابلهانه، آشفته و سراسر غیرواقعیِ رئیس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل تأکید کردند این سخنان ناشی از قدرت نبود، بلکه ناشی از عصبانیت، درماندگی و سبک‌مغزی است زیرا آمریکایی‌ها از اینکه نقشه‌های چندین‌ساله‌ آن‌ها در منطقه‌ی غرب آسیا، با حضور مؤثر جمهوری اسلامی ایران، نقش بر آب شده است، به‌شدت ناراحت و عصبانی هستند و اینگونه عکس العمل نشان می دهند.

وی بیان کرد: به گفته رهبری ما نمی‌خواهیم به دور خود دیوار بکشیم اما باید مراقب اشرار و دزدان باشیم که در این خانه راه پیدا نکنند.

موسوی با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر این که «پای قدرتمند خود را با عصای بیگانکان عوض نکنید» تصریح کرد: در مذاکره کاری شده که دستمان بسته شده و  هرکاری آنها می‌کنند نقض برجام نیست.

امام جمعه آبیک تأکید کرد: باید جواب دشمن را با قاطعیت داد تا آنها جسور نشوند.

موسوی بیان کرد: در برابر کارهای خوب و بد مسئولان بی‌تفاوت نباشید و در مقابل آن واکنش نشان دهید و اگر در تریبون نماز جمعه به مسئولی انتقاد شد آن را طرفداری از یک جناح ندانید.

امام جمعه آبیک تصریح کرد: آیا واقعا دولت یازدهم هیچ اشکالی نداشت پس چرا نمی‌گویید، بیان انتقاد همان امر به معروف و نهی از منکر است که نباید فراموش شود.

وی افزود: چرا در مقابل تبلیغات غربی که در شهر صورت می‌گیرد کسی واکنش نشان نمی دهد و چرا به برخی افراد بی بند و بار اجازه جولان داده می شود و این تبلیغات با عاشورا و امام حسین همخوانی ندارد.

موسوی یادآورشد: ما فتنه را خط قرمز می‌دانیم و همه مسئولان که پیرو رهبری هستند باید خطوط قرمز را رعایت کنند و امروز همه وظیفه داریم پشت سر رهبری حرکت کنیم.

وی گفت: اداره ارشاد آبیک نیازمند امکانات است و مسئولان باید برای تامین نیازهای این نهاد فرهنگی همت کنند تا کارهای خوبی در این شهرستان در حوزه ارشاد صورت گیرد و مئولش تنها نماند.

امام جمعه آبیک از خدمات رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک تشکر کرد.

در پایان این مراسم ضمن تشکر از اسماعیل اوسطی رئیس سابق، عبدالله زرگر به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک معرفی شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد