تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1400 - 14:25
کد خبر : 131016

توزیع ۱۵ هزار بسته کمک معیشتی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در گچساران

توزیع ۱۵ هزار بسته کمک معیشتی  طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در گچساران

سرهنگ باقر پسنده در گفت و گو با خبرنگار فارس  در گچساران اظهار کرد: بسیج سازندگی گچساران تا کنون اقدامات ارزنده ای را در راستای اشتغالزایی در طرح های اقتصاد مقاومتی و آبادانی انجام داده است. وی بیان کرد: از سال گذشته تا کنون افزون بر ۸۴ سری جهیزیه هر کدام به ارزش ۲۰۰ میلیون

سرهنگ باقر پسنده در گفت و گو با خبرنگار فارس  در گچساران اظهار کرد: بسیج سازندگی گچساران تا کنون اقدامات ارزنده ای را در راستای اشتغالزایی در طرح های اقتصاد مقاومتی و آبادانی انجام داده است.

وی بیان کرد: از سال گذشته تا کنون افزون بر ۸۴ سری جهیزیه هر کدام به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال به زوج های جوان در گچساران اهدا شده است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: از این تعداد ۳۶ سری جهیزیه در سال قبل و ۴۸ مورد در امسال توزیع گردید.

پسنده عنوان کرد: از ابتدای وجود کرونا و آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تا کنون در گچساران افزون بر ۱۵ هزار بسته کمک معیشتی هر کدام به ارزش ۵ میلیون ریال بین افراد نیازمند توزیع شده است.

وی گفت: که از این تعداد ۱۶۰۰ بسته کمک معیشتی از ابتدای سال‌جاری تا کنون توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطر نشان کرد: ۱۱ هزار پرس غذای گرم در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی امسال با همت گروه های جهادی و موکب  پخت و بین نیازمندان شهرستان تقسیم شد.

پسنده بیان کرد: از دیگر اقدامات بسیج سازندگی گچساران می توان به تحت پوشش شش قرار دادن ۵۰ یتیم این شهرستان که از سوی کمیته امداد امام‌خمینی معرفی شدند، اشاره کرد.

وی افزود: در راستای ترویج استفاده از ماسک این نهاد در سال‌جاری افزون بر ۱۰ هزار عدد ماسک رایگان را در شهرستان بین مردم توزیع کرده است. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد