تاریخ انتشار : جمعه 26 شهریور 1400 - 10:33
کد خبر : 130719

همدان از نظر جمعیتی در شرایط قرمز قرار دارد

همدان از نظر جمعیتی در شرایط قرمز قرار دارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، دکتر بهرام عین الهی شامگاه پنجشنبه در ستاد استانی مدیریت کرونا با تشکر از خدمات کادر بهداشت و درمان اظهار کرد: کشور ایران با ۷ میلیون تزریق هفتگی در هفته گذشته رتبه اول را در دنیا دارد. وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، دکتر بهرام عین الهی شامگاه پنجشنبه در ستاد استانی مدیریت کرونا با تشکر از خدمات کادر بهداشت و درمان اظهار کرد: کشور ایران با ۷ میلیون تزریق هفتگی در هفته گذشته رتبه اول را در دنیا دارد.

وی با بیان اینکه در دو ماه مرداد و شهریور ۳۵ میلیون تزریق در کشور انجام شد و هم اکنون ۴۰ میلیون نفر واکسینه شدن، افزود: همدان به لحاظ جمعیتی در شرایط قرمز و استان چهارم کشور است که به همین دلیل خدمات باروری را در استان همدان رایگان خواهیم کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه مدارس و دانشگاه‌ها با رعایت پروتکل‌ها در زمان مناسب بازگشایی خواهد شد، اضافه کرد: روند واکسیناسیون در استان همدان بسیار خوب و قابل تقدیر است.

عین الهی با تاکید بر اینکه از طب سنتی در وزارت بهداشت حمایت می‌کنیم، تصریح کرد: از روند طب سنتی بر مبنای علمی در وزارت بهداشت حمایت می‌کنیم و هم اکنون ۸ دانشکده طب سنتی داریم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد