تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1400 - 21:50
کد خبر : 130533

استان قزوین در پیاده‌روی اربعین ۷۰۰ سهمیه دارد

استان قزوین در پیاده‌روی اربعین ۷۰۰ سهمیه دارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سید امید برزگری، دبیر ستاد مردمی اربعین استان قزوین، عصر امروز در نشست خبری ستاد مردمی اربعین استان قزوین که در محل دفتر ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: برای پیاده‌روی اربعین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سید امید برزگری، دبیر ستاد مردمی اربعین استان قزوین، عصر امروز در نشست خبری ستاد مردمی اربعین استان قزوین که در محل دفتر ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: برای پیاده‌روی اربعین به استان قزوین ۷۰۰ سهمیه اختصاص یافته که بین ۵۶ موکب رسمی تقسیم شده است.

وی ادامه داد: برخی موکب‌های استان قزوین با موکب‌های عراقی در ارتباط بوده و در عراق به آن‌ها می‌پیوندند، اما برخی از مواکب که این ارتباط را ندارند در قرارگاه‌های نجف، کربلا، طریق‌الحسین(ع) و مصیب ساماندهی خواهند شد و تجمیع موکب‌ها صورت می‌گیرد.

برزگری عنوان کرد: هر کدام از مواکب‌ وظیفه‌ای بر عهده دارند، برای مثال برخی موکب‌ها مسؤول تغذیه، برخی موکب‌ها مسؤول ارائه خدمات پزشکی بوده و هر کدام خدمتی متفاوت را به زوار ارائه می‌دهند.

این مسؤول بیان کرد: در استان قزوین نیز برنامه‌هایی شامل برنامه‌های فرهنگی و ایستگاه‌های صلواتی تدارک دیده شده است، این برنامه‌ها شامل چهارپایه‌خوانی با مشارکت ۱۰ هیأت، روضه در کوچه، ماشین سفیر اربعین، کاروان خودرویی، راه‌اندازی پویش‌ فیلم و عکس اربعین، حضور ذاکرین و مادحین در مراکز درمانی و اجرای طرح زیارت نیابتی است.

دبیر ستاد مردمی اربعین استان قزوین در پایان تأکید کرد: مراسم جاماندگان اربعین حسینی نیز به‌صورت پیاده‌روی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌سمت امامزاده‌حسین(ع) برگزار خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد