تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1400 - 14:55
کد خبر : 130460

برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای "گوهر ناب" در استان گیلان معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای "گوهر ناب" در استان گیلان معرفی شدند

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای عفاف و حجاب با عنوان “گوهر ناب” به همراه معرفی برگزیدگان این جشنواره صبح امروز با حضور فعالان فرهنگی استان گیلان و اصحاب رسانه در حسینیه شاهد و

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای عفاف و حجاب با عنوان “گوهر ناب” به همراه معرفی برگزیدگان این جشنواره صبح امروز با حضور فعالان فرهنگی استان گیلان و اصحاب رسانه در حسینیه شاهد و ایثار بنیاد شهید گیلان برگزار شد.

نماینده سابق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به ضرورت تقویت انگیزه‌ها برای ترویج عفاف و حجاب اظهار داشت: اصلاح فکر و اندیشه منجر به عمل خواهد شد بنابراین در ابتدا باید اعتقاد و باور اصلاح شود.

هاجر تحریری نیک‌صفت به اهمیت کنترل اجتماعی در ترویج عفاف و حجاب اشاره و بیان کرد: تربیت افراد باید به گونه‌ای باشد که شخص متوجه ارزش و میزان تاثیرگذاری خود در اجتماع شده و به نقش خود عمل کند و بداند هرکسی مانند بازی فوتبال اگر به نقش خود عمل نکند، بازی دچار اختلال خواهد شد.

وی گفت: بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و در طول این سال‌ها همیشه دغدغه حجاب را داشته‌ایم اما متاسفانه برخی شیوه‌های غلط و تندروی‌ها و محدود کردن شخص در یک چهارچوب خاص باعث شد که به‌جای جذب به سمت حجاب شاهد فاصله گرفتن از حجاب بودیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه بیان کرد: کتاب‌های مختلفی  پیرامون عفاف و حجاب به چاپ رسیده و برنامه‌های مختلفی در این حوزه اجرا شده است اما باید دید که چقدر مخاطب اصلی را جذب کرده است لذا باید تلاش کنیم که مخاطبان اصلی جذب شوند و ترویج عفاف و‌ حجاب معنای به واقعی تحقق یابد.

تحریری نیک‌صفت به ضرورت توجه به نهاد خانواده و نگاه ریشه‌ای به‌مقوله عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: بحث مربوط به حجاب یک بحث جزیره‌ای نیست بلکه یک شبکه است و باید شبکه‌ای به آن پرداخته شود و بر روی جایگاه مادر و خانواده‌ها کار شود و ما از دختران انتظار حجاب داریم و باید دید وی اصلاً نسبت به فلسفه حجاب آگاهی دارد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از تسنیم، در انتهای این مراسم، برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای عفاف و‌ حجاب در گیلان با عنوان “گوهر ناب” معرفی و تجلیل شدند.

در بخش فرهنگیان از مینا نظری به عنوان نفر برتر بخش اینفوگرافی و نفر دوم بخش عکس‌نوشت و همچنین از راضیه فرهنگ باقری به عنوان نفر سوم در بخش عکس‌نوشت با اهدای لوح و هدایا تجلیل شد.

در بخش دانش‌آموزی نقاشی متوسطه نیز تارا هوشیار فرد حائز رتبه‌ نخست، نازنین زهرا حسن‌پور حائز رتبه دوم و سانیا صفاری حائز رتبه سوم شد و در بخش دانش‌آموزی عکس‌نوشت از خانم زهرا شیخان، فاطمه زهرا شفیعی و فاطمه غلامی با اهدای لوح و هدایا تجلیل به عمل آمد‌.

در بخش نقاشی ابتدایی از معصومه نصیری و در بخش فیلم از ثنا پورضرب و همچنین در بخش نقاشی از امیرمحمد آزرمی و سوگل جوادی و از حنانه رجبعلی‌زاده و حلما نوروزی در بخش فیلم با اهدای لوح و هدایا تجلیل به‌ عمل آمد.

در بخش مصاحبه، خبرنگار مائده فلاحتکار از خبرگزاری شبستان حائز رتبه نخست این بخش، لیلا پور ابراهیمی از خبرگزاری شبستان حائز رتبه دوم و نوشین کریمی از خبرگزاری شبستان حایز رتبه سوم این بخش شد.

رزمایش رسانه‌ای عفاف و حجاب در گیلان برگزار می‌شودرویکرد جشنواره‌های هنری سپاه گیلان فرهنگ‌سازی برای حل آسیب‌های اجتماعی استمستند تلویزیونی «هوا کم است» با محوریت دفاع مقدس در گیلان رونمایی می‌شود

در بخش یاداشت، خبرنگار بهرام قربانپور حائز رتبه نخست، ساریه پورصالح حائز رتبه دوم و مطهره آپرویز از حوزه خواهران کوثر لاهیجان حائز رتبه سوم شد؛ در بخش تیتر حمید رمضانی حائز رتبه نخست، مائده فلاحتکار حائز رتبه دوم و نوشین کریمی حائز رتبه سوم شد و در بخش خبر نیز از پیمان ناصری تجلیل شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد