تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1400 - 12:12
کد خبر : 130102

تجلیل از فعالان حوزه فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر استان قم

تجلیل از فعالان حوزه فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر استان قم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قم، رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم اظهار داشت : دغدغه اصلی اداره کل ورزش و جوانان تقویت و توجه به امور فرهنگی است و قطعا موردی که میتواند ورزش را به یک ثبات

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قم، رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم اظهار داشت : دغدغه اصلی اداره کل ورزش و جوانان تقویت و توجه به امور فرهنگی است و قطعا موردی که میتواند ورزش را به یک ثبات اجرایی برساند همین توجه به امور فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر میباشد.

وی عنوان کرد :مقام معظم رهبری (مدظله العالی), استان قم را خواستگاه فرهنگی کشور میدانند و مجموعه اداره کل ورزش و جوانان در تلاش است در راستای تقویت  امور فرهنگی در ورزش، اقدامات  موثری را انجام دهد.

در حاشیه این مراسم محمد تقی حسینی رئیس سازمان امر به معروف و نهی از منکر ،از منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با اهدا لوح سپاس و یک جلد کلام الله مجید به پاس زحمات این اداره در امور فرهنگی تقدیر به عمل آورد.

گفتنی است در انتهای این مراسم از هیات های ورزشی، سمن های جوانان و کارکنان  فعال در عرصه امورفرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر با اهدا لوحی تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد