تاریخ انتشار : یکشنبه 21 شهریور 1400 - 8:19
کد خبر : 129760

مطالبه مردم برای احداث بیمارستان طب سنتی ویژه کرونا در «فارس من» داغ شد

مطالبه مردم برای احداث بیمارستان طب سنتی ویژه کرونا در «فارس من» داغ شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس، هر چه از زمان ورود کرونا به کشور می‌گذرد، این ویروس جهنده تر و وحشی‌تر می شود، جان بیشتری را می گیرد  و خانواده های بسیاری را روانه بیمارستانها می کند. اما  آنچه این روزها  برای برخی مخاطبان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس، هر چه از زمان ورود کرونا به کشور می‌گذرد، این ویروس جهنده تر و وحشی‌تر می شود، جان بیشتری را می گیرد  و خانواده های بسیاری را روانه بیمارستانها می کند. اما  آنچه این روزها  برای برخی مخاطبان فارس دارای اهمیت بسزایی است بررسی نقش طب سنتی در مواجهه با کروناست. از این رو پویشی با  مضمون «بیمارستانی برای اطباء طب سنتی در نظر بگیرید» در فارس من راه اندازی شده است.

طراحان این پویش ۷ هزار نفری خواستار اختصاص بیمارستانی برای اطبای سنتی هستند تا بتوانند از این طریق شانس خود را برای درمان بیماران مبتلا به کرونا امتحان کنند، درمانی که تاکنون مسئولان روی خوشی به آن نشان نداده اند، اما به هر حال باید این موضوع بررسی و یکبار هم شده به آنها فرصت داده شود.

در این پویش آمده است: «مدتی هست اطبا سنتی ادعا درمان کرونا دارند ولی توسط سیستم وزارت بهداشت و درمان انکار می‌شود. بهتر این است که یک بیمارستان در اختیار اطبا سنتی داده شود و مردم در انتخاب بیمارستان با اختیار کامل بتوانند انتخاب کنند و در نهایت پس از مدت مشخص در مقایسه با بیمارستان با اطبا مدرن به لحاظ میزان بیماران فوت کرده و سلامتی بدست آورده نتیجه را به صورت کاملا علمی به مردم اعلام شود».

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد