تاریخ انتشار : جمعه 19 شهریور 1400 - 15:16
کد خبر : 129532

ائمه جمعه کرمان: مدیران نسبت به فقرزدایی و خدمت به محرومان تلاش کنند

ائمه جمعه کرمان: مدیران نسبت به فقرزدایی و خدمت به محرومان تلاش کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر کوهبنان اظهار کرد: مبارزه با فساد همواره باید مورد توجه مسؤولان در نظام اسلامی باشد و مردم باید در این زمینه همکاری داشته باشند. امام جمعه کوهبنان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر کوهبنان اظهار کرد: مبارزه با فساد همواره باید مورد توجه مسؤولان در نظام اسلامی باشد و مردم باید در این زمینه همکاری داشته باشند.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: دولت مردمی آیت‌الله رئیسی رویکرد بسیار خوبی دارد؛ سفرهای استانی وی آغاز شده  تا در میان مردم گرهی از مشکلات آنان باز شود که با عنایت وی، همکاری بسیج، بهداشت و درمان تزریق واکسیناسیون با جدیت و سرعت در حال انجام است.

وی ادامه داد: دولت در بحث تعامل با دنیا و مذاکرات هسته‌ای برای رفع تحریم‌ها در حال فعالیت است؛ البته ذره‌ای از حق مردم کوتاه نمی‌آید. حدود ۲۰ سال پیش دولت آمریکا با روحیه شیطانی وارد خاورمیانه و افغانستان شد در حالی که با ورود آنان هرج و مرج و ناامنی بر این کشور حاکم شد، آمریکا در هر کشوری وارد شود منشأ نا امنی است؛ چراکه آمریکا روحیه شیطانی و آدم‌کشی دارد.

ضرورت ایجاد اشتغال و بهادادن به سرمایه‌گذار بومی

حجت‌الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار اظهار کرد: حضور صمیمانه دولتمردان در میان مردم، عمل کردن به وعده‌ها و حرف‌ها و سلوک شخصی مسؤولان در بازسازی اعتماد عمومی بسیار موثر است.

وی بیان داشت: جامعه ما نیاز به مدیران انقلابی و باورمند به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد؛ مدیرانی که گفتارشان و وعده‌هایشان با تلاش انقلابی توأم بوده و در راستای فقرزدایی و خدمت به محرومان تلاش کنند.

منتظری با اشاره به اینکه یکی از خواسته‌های مردم ایجاد اشتغال و میدان‌دادن به نیروهای سرمایه‌گذار بومی است، ادامه داد: مردم در دولت انقلابی و مردمی سیزدهم امیدوارند هر چه زودتر شاهد تغییرات و  تحولات خاص در بدنه اجرایی کشور باشند.

تریبون نماز جمعه تریبون مردم جامعه است

حجت‌الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه ریگان اظهار کرد: حضور در نماز جمعه و تربیت نسل انقلابی در پرتو سخن گهربار امام (ره) و رهبر عظیم الشان آینده کشور را ترسیم می‌کند.

رضازاده بیان داشت: نماز جمعه هر شهرستان نماد آن شهرستان است که مردم ریگان باحضور خود در نماز جمعه شکوه ولایت‌مداری خود را رقم زدند.

امام جمعه ریگان افزود: انقلابی‌گری در منظر مقام عظمای ولایت عادلانه، خردمندانه، دلسوزانه، منصفانه و بدون رودربایستی عمل کردن است.

رضا زاده با اشاره به اینکه رفتار انقلابی یعنی رفتار جهادی برای عملی شدن است، تصریح کرد: مذاکره برای مذاکره معنایی ندارد، مذاکره ایران با اروپا فقط و فقط برای رفع تحریم‌ها بوده و مذاکره به سبک گذشته اساسا پذیرفته شدنی نیست.

نتیجه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی اعلام شود

حجت‌الاسلام بهروزه امام جمعه موقت عنبرآباد خطاب به دادستان شهرستان ابراز کرد: مردم منتظر نتیجه تخلفات انتخاباتی هستند.

 وی عنوان کرد: امروز بالای ۴۰ درصد مردم عنبرآباد واکسینه شدند که جا دارد از متولیان بهداشت شهرستان تشکر کنم.

بهروزه افزود: مقام معظم رهبری بر اساس معیار تقوا، از واکسن ایرانی برکت تعریف کردند و این نگاه همان نگاه ارزشی احترام و اعتماد به تولید داخل کشور است. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد