تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1396 - 10:14
کد خبر : 12949

ابرقدرت‌ها با هراس از قدرت نظامی ایران کینه به دل گرفته‌اند

ابرقدرت‌ها با هراس از قدرت نظامی ایران کینه به دل گرفته‌اند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر ، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در آن دوران تمامی کشورها از جمله آمریکا، از اقدام صدام

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر ، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در آن دوران تمامی کشورها از جمله آمریکا، از اقدام صدام در حمله به ایران با تمام توان و امکانات حمایت کردند شاید که با خیال خام خود، نام و نشان انقلاب اسلامی را از تاریخ حذف کنند.

وی افزود: بر خلاف آرزوی شوم دشمنان حماسه دفاع مقدس، رشادت‌های رزمندگان را الگویی برای دیگر حق‌جویان جهان قرار داد و نام انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ما که خود برگرفته از حماسه عاشورا است، در تاریخِ جهان جاودانه شد.

تجربه‌های دفاع مقدس قدرت نظامی ما در منطقه را افزایش داده است

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه با اتکا بر تجربه‌های دوران دفاع مقدس امروز سلاح‌ و موشک‌هایی ساختیم که قدرت نظامی ما در منطقه افزایش داده است، بیان داشت: امروز قدرت موشکی ما لرزه بر تن دشمنان نظام افکنده است و ابرقدرت‌ها با هراس از قدرت نظامی ایران، کینه ما را به دل گرفته‌اند.

وی سخنان رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل را یاوه‌گویی بیهوده توصیف کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور محترم به خوبی جواب سخنان پوچ ترامپ را دادند.

تاکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی در راستای حضور جوانان در نماز جمعه

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با تاکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی در راستای حضور جوانان در نماز جمعه ابراز داشت: حضور در نماز جمعه سازندگی و تربیت روحی در پی دارد و معنویت خاصی را در وجود نمازگزاران جاری  می‌سازد.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با اشاره به مناسبت‌های پیش رو و آغاز ماه سوگواری سید و سالار شهیدان گفت: فردا روز ورود کاروان امام حسین به کربلاست، این ماه در راستای خودسازی دینی، افزایش معنویت در روح جامعه و بیان اهداف قیام عاشورا برای مردم و مبلغان بسیار پربرکت است.

وی با اشاره به صبوری وشجاعت حضرت زینب (س) پس از عاشورا تاکید کرد: ایشان حتی در دوران اسارت نیز حقارت را نپذیرفتند و عزت‌مندانه و مقتدرانه در برابر دشمنان صحبت کردند که الگویی برای همه شیعیان و آزادگان جهان است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد