تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1400 - 20:34
کد خبر : 128875

لزوم جلوگیری از عادی‌انگاری پدیده طلاق

لزوم جلوگیری از عادی‌انگاری پدیده طلاق

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان سمنان، به همت معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنانT نخستین جلسه اجرای الگوی مصلحین و حکمین قرآنی در سال ۱۴۰۰ برگزار شد. حجت‌الاسلام محمدقاسم عین‌الکمالی، معاون پیشگیری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان سمنان، به همت معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنانT نخستین جلسه اجرای الگوی مصلحین و حکمین قرآنی در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدقاسم عین‌الکمالی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنان در تشریح اجرای این الگو اظهار کرد: فروپاشی خانواده علت بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

وی افزود: با بررسی به عمل آمده متأسفانه میزان متارکه والدین با رشد قابل تاملی همراه بوده است و در جهت آسیب‌شناسی وضع موجود، مشارکت فراقوه‌ای را می‌طلبد تا حفظ کیان خانواده که امری ضروری است از آسیب‌های پیش‌آمده مصون باقی بماند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنان عنوان کرد: گذراندن دوره‌های آموزشی جهت کسب مهارت در امور حساس بسیار لازم است.

عین‌الکمالی کسب آموزش علمی و عملی پیش از ازدواج جهت حفظ بنیان خانواده و ایجاد صلح و سازش و اصلاح ذات‌البین توسط مصلحین وحکمین قرآنی به منظور جلوگیری از عادی‌انگاری پدیده چندوجهی طلاق را از برترین راهکارها در تقویت رفتار والدین عنوان کرد.

وی معرفی افراد واجد شرایط و علاقه‌مند جهت عضویت در این طرح با فراخوانی و معرفی افراد توسط دستگاه‌های عضو، فراگیری خصایص این طرح جهت اقدام هماهنگ از سوی حوزه‌های قضایی استان، بهره‌برداری دستگاه‌های عضو از رسانه‌های جمعی و عرصه مؤثر فضای مجازی جهت تنویر افکار عمومی و استفاده حکمین و مصلحین واجد شرایط از تریبون‌های نمازجمعه با هدف آگاهی‌بخشی و اصلاح ذات‌البین را از مصوبات نخستین جلسه اجرای الگوی مصلحین و حکمین قرآنی در سال ۱۴۰۰ برشمرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد