تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1400 - 14:59
کد خبر : 128836

پروژه‌های جهش تولید استان سمنان تعیین تکلیف شود

پروژه‌های جهش تولید استان سمنان تعیین تکلیف شود

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که در سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: باید هر چه زودتر

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که در سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: باید هر چه زودتر نسبت به تکمیل پروژه‌های جهش تولید استان اقدام شود.

وی با تأکید بر تعیین زمانی مشخص برای تکمیل پروژه‌های جهش تولید استان گفت: برخی از این پروژه‌ها با مشکلاتی مواجه هستند که باید این مشکلات احصا و رفع شوند.

استاندار سمنان تأکید کرد: تکلیف پروژه‌های جهش تولید استان سمنان باید ظرف مدت ۲ ماه آینده تعیین شود و اگر در این زمان به نتیجه نرسد، باید این طرح‌ها از لیست پروژه‌های جهش تولید خارج شوند.

آشناگر خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان تأکید کرد: اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های جهش تولید استان سمنان را تأمین و جذب کنند.

وی افزود: مدیران و مسئولان مربوطه باید رویکردی مناسب برای حل مشکلات در راستای جهش تولید داشته باشند تا هر چه زودتر تکلیف پروژه‌ها مشخص و به بهره‌برداری برسند.

استاندار سمنان در مورد بهره‌برداری از معادن استان نیز گفت: بدون تأمین آب اجازه بهره برداری از معادن داده نمی‌شود.

آشناگر تصریح کرد: در انتخاب پروژه‌ها در بین شهرستان‌های مختلف استان هیچ‌گونه تفاوتی وجود ندارد و بر اساس اولویت‌ها پروژه‌ها تخصیص می‌یابد.

مشکل پروژههای جهش تولید استان سمنان رفع شود

نادر مالکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان نیز در این جلسه به ارائه گزارشی در مورد مجموعه اقدامات انجام شده در رسیدگی به پروژه‌های جهش تولید استان سمنان پرداخت و گفت: ۲۸ پروژه در قالب طرح جهش تولید در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: برخی از پروژه‌های جهش تولید استان سمنان با مشکلاتی در روند اجرایی و احداث مواجه هستند که باید دستگاه‌های متولی در این زمینه توضیحات لازم را ارائه کنند تا هر چه زودتر مورد پیگیری قرار گیرد.

سود تسهیلات برنامه جهش تولید مسکن افزایش می‌یابداراده دولت پشتوانه قانون جهش تولید مسکن است” قرارگاه جهش تولید” در مجلس تشکیل شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان موظق به تأمین اعتبار و پیگیری برای جذب اعتبارات در زمینه پروژه‌های جهش تولید هستند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد