تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1400 - 11:38
کد خبر : 128776

موکب‌داران اربعین حسینی سمنان قبل از اعزام به عراق واکسینه می‌شوند

موکب‌داران اربعین حسینی سمنان قبل از اعزام به عراق واکسینه می‌شوند

– اخبار استانها – محمدمهدی قادری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمناناظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به مراسم اربعین در کشور عراق و درخواست موکب‌داران اربعین حسینی شهرستان سمنان موضوع واکسیناسیون کرونا از سوی دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه سپاه استان سمنان پیگیری شد. وی خاطرنشان کرد: به همین منظور امروز جامعه

– اخبار استانها –

محمدمهدی قادری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمناناظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به مراسم اربعین در کشور عراق و درخواست موکب‌داران اربعین حسینی شهرستان سمنان موضوع واکسیناسیون کرونا از سوی دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه سپاه استان سمنان پیگیری شد.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور امروز جامعه هدف در مرکز واکسیناسیون شهید حاج قاسم سلیمانی موکب‌داران اربعین حسینی شهرستان سمنان هستند و قرار است حدود ۳۰۰ نفر از این افراد امروز واکسن کرونا را دریافت کنند تا قبل از اعزام به عراق تمامی این افراد واکسینه شده باشند.

مدیرمرکز واکسیناسیون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه ناحیه سمنان عنوان کرد: یک هفته از فعالیت بزرگ‌ترین مرکز واکسیناسیون استان سمنان در شهرستان سمنان می‌گذرد و در طول این هفته حدود ۳۰۰دُز واکسن به گروه‌های مختلف تزریق شده است.

قادری افزود: این مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا که در سالن ورزشی غدیر سمنان برپا شده است، مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و با ظرفیت ۱۴ غرفه تزریق واکسن پذیرای مردم سمنان است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای واکسیناسیون کرونا به بهترین وجه ممکن انجام می‌دهیم گفت: امروز علاوه بر اینکه این مرکز واکسیناسیون پذیرای موکب‌داران اربعین حسینی سمنان است؛ جمعی از کارکنان اداره برق سمنان نیز به این مرکز جهت تزریق واکسن مراجعه خواهند کرد.

واکسیناسیون بیش از ۸۵ درصد زندانیان کرمانشاه انجام شدنخستین پایگاه جامع واکسیناسیون بسیج دانشجویی در ملایر افتتاح شدنامه کانون کارگزاران به وزیر بهداشت برای واکسیناسیون عوامل بورس

بر اساس تقویم رسمی کشور پنجم مهرماه ۱۴۰۰ مصادف با اربعین حسینی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد