تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 شهریور 1400 - 22:57
کد خبر : 128252

وزارت نیرو تامین برق صنایع مستقر در هرمزگان را تامین کند

وزارت نیرو تامین برق صنایع مستقر در هرمزگان را تامین کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، ایرج حیدری چهارشنبه شب در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به اهمیت تامین برق صنایع، عنوان کرد: با توجه به نقش مهم صنایع در تولید و اشتغال استان هرمزگان تامین پایدار برق این

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، ایرج حیدری چهارشنبه شب در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به اهمیت تامین برق صنایع، عنوان کرد: با توجه به نقش مهم صنایع در تولید و اشتغال استان هرمزگان تامین پایدار برق این واحد ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود: خلل در تامین برق صنایع تامین معیشت بسیاری از مردم ساکن در هرمزگان که در صنایع استان اشتغال دارند دچار مشکل می کند و ضروری است وزارت نیرو در قطع برق صنایع مستقر در هرمزگان تجدید نظر جدی کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر عملیاتی شدن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی مصوباتی که از سوی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برای اجرا به آنها ابلاغ می شود اگر اعتراض دارند در موعد مقرر اعلام کنند و در صورت عدم اعتراض در اسرع وقت نسبت به اجرایی کردن مصوبات اقدام کنند تا زمینه رفع مشکلات واحدهای تولیدی مهیا شود.

حیدری افزود: اداره کل امور مالیاتی معافیت های مالیاتی که به واحدهای تولیدی و صنایع مشمول می شود را در چهارچوب مقررات عملیاتی کند تا واحدها از مزایای معافیت های مالیاتی بهره مند شوند.

وی گفت: هرگونه افزایش قیمت در بخش های مختلف پس از آنالیز قیمت و تصویب در ستاد تنظیم بازار عملیاتی و اجرا شود و خارج از مصوبات ستاد تنظیم بازار هرگونه افزایش قیمت ممنوع است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد