تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1396 - 7:17
کد خبر : 12729

برنامه عزاداری سخنرانان معروف در دهه اول محرم

برنامه عزاداری سخنرانان معروف در دهه اول محرم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) مراسم دهه اول محرم سخنرانان نام‌آشنای کشور به شرح زیر است: حجت‌الاسلام قاسمیان از شب اول محرم تا شب پنجم از نماز مغرب و عشا در هیئت شهدای گمنام واقع در مسجد دانشگاه علم و صنعت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) مراسم دهه اول محرم سخنرانان نام‌آشنای کشور به شرح زیر است:

حجت‌الاسلام قاسمیان از شب اول محرم تا شب پنجم از نماز مغرب و عشا در هیئت شهدای گمنام واقع در مسجد دانشگاه علم و صنعت سخنرانی خواهد کرد. وی از شب ششم تا شب یازدهم محرم از ساعت ۱۹:۳۰ در هیئت‌الزهرا(س) مسجد دانشگاه شریف به بیان سخنان خود خواهد پرداخت. مراسم ظهر تاسوعا و عاشورا هم از ساعت ۱۰:۳۰ در مسجد دانشگاه شریف برقرار است.

حجت‌الاسلام پناهیان ظهرها بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه تهران سخنرانی خواهد کرد. همچنین هر شب برنامه عزاداری با حضور وی بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) منعقد می‌شود.

آیت‌الله امجد از شب اول محرم تا شب هشتم (۳۰ شهریورماه تا ۶ مهرماه) از ساعت ۲۰ در خیابان شیخ بهایی شمالی بالاتر از میدان شیخ بهایی کوچه انصاری آزاد مدرسه توسعه سخنرانی خواهد کرد. وی شب‌های تاسوعا و عاشورا و شام غریبان (۷ مهرماه تا ۹ مهرماه) از ساعت ۲۰ در خیابان ایوانک غربی، گل‌افشان جنوبی، مجتمع روشنگر به بیان سخنان خود خواهد پرداخت. مراسم ظهر تاسوعا و عاشورا نیز از نیم ساعت به اذان ظهر در نازی آباد خیابان رجایی، خیابان احمد عراقی از کوچه شهید نوروزی یا شهید اوجانی دبیرستان الهی برگزار می‌شود.

شیخ حسین انصاریان از ۳۰ شهریورماه تا ۸ مهرماه در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) واقع در تهران‌پارس (فلکه اول) از ساعت ۲۱ برنامه خواهد داشت. از ۳۱ شهریورماه تا ۹ مهرماه نیز جلسه حسینیه هدایت واقع در میدان قیام، کوچه رقیب دوست (کوچه باغ) از ساعت ۷ الی ۱۰:۳۰ صبح با سخنرانی شیخ حسین انصاریان دایر است.

از ۶ مهرماه تا ۸ مهرماه به مدت سه شب در حسینیه آیت الله علوی تهرانی واقع در امیرآباد شمالی از ساعت ۱۷ برنامه سخنرانی و مداحی برگزار می‌شود. از ۷ مهرماه تا ۹ مهرماه نیز مراسم عزاداری با حضور شیخ حسین انصاریان در مسجد حضرت امیر(ع)، امیرآباد شمالی (روبروی پمپ بنزین)، بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، مراسم روز تاسوعا و عاشورا نیز قبل از اذان ظهر در حسینیه همدانی‌ها، خیابان ری، بعد از پل ری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علوی تهرانی طبق سنوات قبل از ۳۰ شهریورماه تا ۸ مهرماه از ساعت ۲۰:۳۰ در مسجد حضرت امیر(ع) سخنرانی خواهد کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد